Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Κίνδυνος κατάθλιψης από τα πολλά γλυκά!

09/04/2015 - 15:24 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Τα πολλά γλυκά μπορεί να προκαλέσουν κατάθλιψη, προβλήματα μνήμης και άνοια…

Τα πολλά γλυκά μπορεί να προκαλέσουν κατάθλιψη, προβλήματα μνήμης και άνοια, σύμφωνα με μια σειρά από έρευνες που επισημαίνουν ότι δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα, στην περίπτωση που η ποσότητα ζάχαρης που προσλαμβάνεται είναι μικρή. Χαρακτηριστικό είναι ότι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συνιστά μόνο το 5% των καθημερινών θερμίδων να προέρχεται από τη ζάχαρη.

Τα γλυκά ενεργοποιούν τα κέντρα της ευχαρίστησης στον εγκέφαλο και απελευθερώνεται η «ορμόνη της ευτυχίας» σεροτονίνη βελτιώνοντας τη διάθεση. Αν όμως η ενεργοποίηση γίνεται πολύ συχνά, υπάρχει κίνδυνος να εξαντληθούν τα αποθέματα του οργανισμού οδηγώντας σε κατάθλιψη. Ακόμη, η γλυκαιμία αυξομειώνεται προκαλώντας εκνευρισμό, άγχος και αλλαγές στη διάθεση. Ερευνα του πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας έδειξε ότι τα πειραματόζωα που καταναλώνουν πολλή ζάχαρη εμφανίζουν προβλήματα μνήμης και μαθησιακές δυσκολίες. Τέλος, έρευνα του πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον έδειξε ότι η μεγάλη κατανάλωση γλυκών αυξάνει τον κίνδυνο άνοιας.

Espresso News app
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ESPRESSO NEWS

Κατεβάστε τη δωρεάν εφαρμογή και διαβάστε πρώτοι τις ειδήσεις στο κινητό σας.