Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024

Ψυχολόγος της ΕΛ.ΑΣ. σε σκάνδαλο «μαμούθ!»

Γυναίκα ψυχολόγος και μάλιστα αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας τέθηκε...

Κρινιώ Νικολάου: Γιορτάζει με μοναδικό τρόπο τα 30 χρόνια της μουσικής πορείας...

Εχουν περάσει 30 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση της...

Λουκία Πιστιόλα: Tα καρφιά για «σταρλετίτσες του Instagram με followers» και η...

Τη σημαντική ηθοποιό του θεάτρου μας Λουκία Πιστιόλα τη...

Alert για την «πέμπτη νόσο»

Σε συναγερμό βρίσκονται οι υγειονομικές Αρχές σε ολόκληρη τη...

Διαστημικό Citroen C4 με 13.000 €

Ας το παραδεχτούμε. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει σήμερα ο μέσος Ελληνας με τιμή μέχρι τα 13.000 ευρώ δεν θα βρει κάποιος πολλά μοντέλα που να γυρνάνε κεφάλια… Μπορεί να το κάνουν με επιμέρους χαρακτηριστικά, όπως ο μεγάλος χώρος αποσκευών, αλλά όχι με τη σχεδίασή τους.

Ας το παραδεχτούμε. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει σήμερα ο μέσος Ελληνας με τιμή μέχρι τα 13.000 ευρώ δεν θα βρει κάποιος πολλά μοντέλα που να γυρνάνε κεφάλια… Μπορεί να το κάνουν με επιμέρους χαρακτηριστικά, όπως ο μεγάλος χώρος αποσκευών, αλλά όχι με τη σχεδίασή τους.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡ. ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟ

Αυτά μέχρι πριν από λίγο καιρό! Τώρα υπάρχει το C4 Cactus και δεν είναι σαν τα αυτοκίνητα που ξέρατε. Δεν μπορείτε να περπατήσετε δίπλα του χωρίς να το κοιτάξετε, όσο κι αν προσπαθήσετε. Και αυτό είναι μια καλή αρχή.

Για τους παλιούς είναι ένα μοντέλο από τη Citroen που ήξεραν. Την εταιρία που ήδη από την DS στη δεκαετία του ’50 εφηύρε προβολείς που έστριβαν μαζί με το τιμόνι αλλά και την υδροπνευματική ανάρτηση. Για τους νεότερους είναι κάτι εντελώς διαφορετικό που αξίζει να εξερευνήσουν.

Είναι ένα crossover που εξωτερικά είναι απλώς… διαστημικό, με τα ιδιαίτερα φώτα του και τις πλαστικές επενδύσεις με αεροθυλάκους για την προστασία από καθημερινά χτυπήματα από πόρτες άλλων αυτοκινήτων, wgfg6ge5e 3καροτσάκια στο σούπερ μάρκετ κ.λπ. Με τα πλευρικά προστατευτικά να αποκρούουν μικροτραυματισμούς, το C4 είναι ασφαλές στην πόλη.

Είναι παράλληλα ένα μοντέλο που και στο εσωτερικό του προσφέρει χώρους, άνεση και πολλές δόσεις εντυπωσιασμού.

Το εμπρός κάθισμα είναι τύπου καναπέ (στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο), όπως στα 60s και τα 70s. Το ταμπλό είναι ένα μονοκόμματο έργο τέχνης που φιλοξενεί τη μεγάλη οθόνη αφής, από την οποία ελέγχονται τα πάντα. Δεν υπάρχουν δεκάδες κουμπιά και περιστροφικά χειριστήρια. Υπάρχουν πολύς χώρος και καλή ορατότητα.

Η έτερη οθόνη μπροστά στον οδηγό με ταχύμετρο, στροφόμετρο κ.ά. και η μεγάλη οθόνη στο κέντρο είναι όλα όσα χρειάζεται ο οδηγός του C4 Cactus. Σε εμάς το σαλόνι του C4 Cactus θυμίζει την ιδιοφυΐα και την πρακτικότητα άλλων, παλαιότερων διάσημων μοντέλων της γαλλικής εταιρίας.

Από το παρελθόν -με την καλή έννοια- έρχονται και τα παράθυρα των πίσω θυρών, που δεν κατεβαίνουν, αλλά ανοίγουν λίγο προς τα έξω, όπως στα δίθυρα μοντέλα της δεκαετίας του ’80 και του ’90! Τα πίσω wgfg6ge5e 2παράθυρα δεν κατεβαίνουν, απλώς ανοίγουν προς τα έξω. Παράξενο, αλλά κερδίζει πολύ χώρο για τους πίσω επιβάτες και επιπλέον κανένα παιδάκι ή κατοικίδιο δεν θα μπορεί να κρεμαστεί έξω από το παράθυρο…

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πιο λεπτή πόρτα και άρα χώρο για τους επιβάτες αλλά και χαμηλότερο βάρος. Το βάρος ήταν ένα σημαντικό στοίχημα για το C4.

Το μοντέλο ζυγίζει μόλις 1.020 κιλά ή, διαφορετικά, ζυγίζει λιγότερο από ένα Fiesta, ενώ έχει το μέγεθος ενός Focus! Η εξοικονόμηση βάρους έχει γίνει παντού, μέχρι και στο σύστημα των υαλοκαθαριστήρων.

Το αποτέλεσμα της extreme δίαιτας είναι ότι το C4 μπορεί να κινηθεί άνετα ακόμα και με τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 82 ίππους.

Φυσικά ο diesel 1,6 λίτρων με 92 ή 100 ίππους προσφέρει κάτι περισσότερο, με καταναλώσεις που κυμαίνονται γύρω στα 3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και εκπομπές μόλις 82 γραμμάρια CO2 / χλμ., και μοιάζει η ιδανική επιλογή.

CITROEN C4 CACTUS

Εξοπλισμός

Το C4 Cactus προσφέρει πολλές εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού. Ωστόσο ακόμα και η βασικότερη έκδοση περιλαμβάνει:

ABS με EBD και Brake Assist, ESP με ASR

Εξι αερόσακους: οδηγού, συνοδηγού, πλαϊνούς και αερόσακο συνοδηγού τοποθετημένο στην οροφή

Σύστημα ανίχνευσης πίεσης ελαστικών Hill Assist

Ηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία, χειριστήρια στο τιμόνι, θύρα USB

Σύστημα Multimedia SMEG με έγχρωμη οθόνη αφής 7″

Περιοριστή ταχύτητας και cruise control

Air condition

Φώτα ημέρας LED

Μπροστινούς υαλοκαθαριστήρες με ενσωματωμένο ψεκασμό

Ηλεκτρικά παράθυρα οδηγού και συνοδηγού

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες

Αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα

Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος

{{-PCOUNT-}}31{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αχιλλέας Πλακίδας: Η κραυγή απόγνωσης του ιδιοκτήτη του γνωστού μπαρ στα Λαδάδικα

Υπό διωγμό φαίνεται πως είναι το υγιές επιχειρείν από...

Τατιάνα Μπλάτνικ – Γιώργος Μπαρμπαλιάς: Μόνο φίλοι ή μήπως κάτι παραπάνω;

Ο χρόνος μόνο θα δείξει τι πραγματικά παίζει στο...

Πέφτει οριστικά αυλαία για τη «Μουρμούρα»

Tέλος η «Μουρμούρα»! Στο κατώφλι της 12ης σεζόν, η...

Η Λίλιαν Αρχοντή ξαναβρήκε τον γιο της

Reunion για τη Λίλιαν Αρχοντή και τον τηλεοπτικό γιο...

Ζωζώ Σαπουντζάκη: «Δεν ισχύει ότι πούλησα το σπίτι στην Κινέτα»

Επίσημη διάψευση από τη Ζωζώ Σαπουντζάκη για την πώληση...

Έλιωσε ο πάγος για Γκρέυ και Ηλιάδη

Επρεπε να περάσουν δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια για να μιλήσουν...