Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024

Ελένη Ράντου: Η συγκινητική φωτογραφία με την μητέρα της

Η Ελένη Ράντου έκανε μια τρυφερή ανάρτηση στον προσωπικό...

Ντοκιμαντέρ ξεγυμνώνει τον Κέβιν Σπέισι

Νέος εφιάλτης για τον Κέβιν Σπέισι, καθώς, μετά την...

Η Κιμ Καρντάσιαν στον Λευκό Οίκο για να της κάνει τη… Χάρις

Με την αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Κάμαλα Χάρις συναντήθηκε στον...

Ο Τίμος Ζαχαράτος ετοιμάζει μαγειρίτσα με μοσχάρι

Ο Τίμος Ζαχαράτος ετοίμασε στην κουζίνα της εκπομπής «Πάμε...

Πώς πέρασε από το Σουέζ το «Noor 1» ;

Ο νηολόγος Νικόλαος Αντωνίου έδωσε στοιχεία για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του πλοίου της ηρωίνης και μίλησε για «έλλειψη πιστοποιητικών στο τελευταίο ταξίδι»

Ο νηολόγος Νικόλαος Αντωνίου έδωσε στοιχεία για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του πλοίου της ηρωίνης και μίλησε για «έλλειψη πιστοποιητικών στο τελευταίο ταξίδι»

Με την κατάθεση του νηολόγου Νικόλαου Αντωνίου, που φρόντιζε για την έκδοση των πιστοποιητικών του ναρκόπλοιου «Noor 1» και έδωσε στοιχεία για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του δεξαμενόπλοιου, που άλλαξε όνομα και σημαία, συνεχίστηκε χθες η δίκη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων.

Από τη Μαρία Μεϊμάρη

Την παρέμβαση του συνηγόρου του πλοιοκτήτη Παντελή Καλαφάτη προκάλεσε η δήλωση του μάρτυρα, ότι σταμάτησε να εκδίδει πιστοποιητικά για το πλοίο τον Φεβρουάριο του 2014. Ο δικηγόρος του κατηγορουμένου προσκόμισε στο δικαστήριο έγγραφο, τοimg 1496 οποίο εκδόθηκε έναν μήνα αργότερα και προκύπτει ότι είχε σταλεί στην εταιρία πρακτόρευσης «IONIAN» στο Ντουμπάι.

Ο κ. Αντωνίου υποστήριξε, ακόμη, ότι τον Απρίλιο του 2014 το πλοίο «δεν είχε όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά για να κάνει το τελευταίο ταξίδι» και εξέφρασε απορία πώς πέρασε τη Διώρυγα του Σουέζ. Ακολούθησε αίτημα των συνηγόρων υπεράσπισης του κατηγορούμενου Ευθύμη Γιαννουσάκη, οι οποίοι ζήτησαν να αποσταλεί αίτημα δικαστικής συνδρομής στις δικαστικές Αρχές της Αιγύπτου, προκειμένου να διαβιβαστούν στη χώρα μας τα έγγραφα πληρωμής της Διώρυγας.

Εύκολη διαδικασία

Η πρόεδρος της έδρας επισήμανε ότι κάτι τέτοιο ενδέχεται να δημιουργήσει καθυστερήσεις στη δίκη, ωστόσο οι συνήγοροι αντέτειναν ότι πρόκειται για εύκολη διαδικασία -μπορεί να γίνει και με ένα φαξ, όπως είπαν- και θα βοηθούσε πολύ, ώστε να δοθούν απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν την υπόθεση. Ομως, το δικαστήριο επιφυλάχθηκε να απαντήσει στο αίτημα.

Στην κατάθεσή του ο κ. Αντωνίου αναφέρθηκε στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του πλοίου, από τη στιγμή που άλλαξε την ελληνική σημαία σε σημαία Τόνγκο και μετονομάστηκε από «Κύθνος» σε «Noor 1». Οπως είπε, του τηλεφώνησε ο Γιαννουσάκης και του είπε ότι ενδιαφερόταν για τη συνεργασία ενός πλοίου με ελληνική σημαία για την εταιρία «Axia» και τον Ιούλιο του 2012 υπήρξε συνάντηση του εφοπλιστή με τους πρώην ιδιοκτήτες Παναγιώτη Φάρο και Τ. Τ.. Οπως κατέληξε, η εταιρία «Axia» ήταν η πλοιοκτήτρια εταιρία έως το τέλος του 2013 και ο Γιαννουσάκης δεν ανακατευόταν με τα ιδιοκτησιακά, γιατί δεν ήταν ιδιοκτήτης.

ss 14

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ανοιξιάτικες βουτιές στα Αχλα της Ανδρου για τον Αγγελο Λάτσιο

Μπορεί να είναι ακόμη τέλος Απριλίου, αλλά ο καλοκαιρινός...

«Τρέλανε» τη Σολωμού η Τζολί

Μπροστά στην Αντζελίνα Τζολί ούτε η Μαρία Σολωμού μένει...

Απατημένος μεγαλογιατρός τσάκωσε την άπιστη σύζυγό του με κυβερνητικό

Ο πολύπαθος χώρος της υγείας δεν συνταράσσεται μόνο από...

Η Οικονομάκου τα… άκουσε πάλι διαδικτυακά έπειτα από το διαζύγιό της από τον Μιχόπουλο

Μπορεί η επίσημη ανακοίνωση για τον χωρισμό τους, που...

Στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης και χούλιγκαν

Τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, κατονομάζει...

Εκτός «Super Κατερίνα» ο Μικρούτσικος μετά τη νέα επίθεση στην Κατερίνα Καινούργιου

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος διαζυγίου! Παρελθόν φαίνεται πως αποτελεί...

Στο Vault η Καβογιάννη, παρέα με την «Καβογιάννη»

Την παράσταση «Elizadeth», σε διασκευή και σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά,...