Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Η Κατερίνα Καινούργιου έκλεισε τα 39 και έβαλε πλώρη για… milf

«Ενας χρόνος πιο κοντά για να γίνω milf» έγραφε...

ΗΠΑ: Ποντικοί πειραματόζωα έσπασαν πλάκα με τους ερευνητές!

Ποντικοί εργαστηρίου που «τρέλαναν» τους ερευνητές κάνοντας επίτηδες λάθη...

Το μήνυμα της Μενεγάκη πριν από τις διακοπές του Πάσχα

Η ωραία Ελένη κάνει επικοινωνιακό παιχνίδι... στα μέσα κοινωνικής...

Βίαζε το βαφτιστήρι του από την ηλικία των 9 ετών έως τα...

Μια σοκαριστική υπόθεση βιασμού τριών παιδιών, ανάμεσα στα οποία...

Yποψήφια για «Οσκαρ πρωταγωνίστριας σε spot» η Κίντμαν

Η άλλοτε πολυβραβευμένη σταρ του Χόλιγουντ σαρώνει τις καμπάνιες, με κάθε «ρόλο» της σε διαφήμιση να της αποφέρει έως και 1.300.000€

Η άλλοτε πολυβραβευμένη σταρ του Χόλιγουντ σαρώνει τις καμπάνιες, με κάθε «ρόλο» της σε διαφήμιση να της αποφέρει έως και 1.300.000€

chanelΑν υπήρχε κατηγορία Oσκαρ για πρωταγωνιστικό ρόλο σε διαφήμιση, η Νικόλ Κίντμαν θα ήταν κάθε χρόνο υποψήφια. Η άλλοτε πιο καλοπληρωμένη και πολυβραβευμένη ηθοποιός του Χόλιγουντ σαρώνει πλέον τις διαφημιστικές καμπάνιες, όπως έκανε κάποτε με τους πρωταγωνιστικούς ρόλους σε μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές, διαφημίζοντας από αεροπορικές εταιρίες μέχρι αρώματα και πολυβιταμίνες.

Η 48χρονη σταρ αυτήν την περίοδο πρωταγωνιστεί σε διαφημιστικό σποτ για το site σύγκρισης τιμών CompareTheMarket.com, στην καμπάνια της βρετανικής εταιρίας πολυτελών ακινήτων Mayfair Park Residencies, ενώ εδώ και έναν χρόνο είναι η πρέσβειρα της αεροπορικής εταιρίας Etihad. Κατά το παρελθόν έχει διαφημίσει το άρωμα Chanel No5, τα παπούτσια Jimmy Choo, τα ρολόγια Omega, τα παιχνίδια της Nintendo, τις βιταμίνες Swisse και τα αναψυκτικά Schweppes, που τις έχουν αποφέρει τεράστια κέρδη.www 2

Ειδικός σε θέματα διαφήμισης, που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του, υποστηρίζει ότι ο κάθε πρωταγωνιστικός ρόλος της σε διαφήμιση μπορεί να της έχει αποφέρει έως 650.000 ευρώ, ενώ για τον ρόλο της πρέσβειρας ενός brand, που μπορεί να διαρκέσει πολλά χρόνια, το ποσό μπορεί να ανέλθει και στο 1.300.000 ευρώ.

Ο Τρέβορ Μπίτι, διακεκριμένο στέλεχος διαφημιστικών εταιριών, θεωρεί μάλιστα ότι η διαφημιστική υπερέκθεση της Κίντμαν δεν θα τη βλάψει ούτε σε επίπεδο πρεστίζ. «Εχω παρατηρήσει ότι η Νικόλ είναι παντού και, ειλικρινά, δεν νομίζω ότι το κάνει για τα χρήματα. Ο τρόπος παραγωγής των διαφημίσεων της δίνει τη δυνατότητα να δείξει την προσωπικότητά της. Οι διαφημίσεις τη βοηθούν να διατηρήσει ψηλά το προφίλ της και να δείξει μια διαφορετική πλευρά του εαυτού της» εξηγεί.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«TV Queen»: Το νέο ξινό φρούτο που σερβίρει στο Open ο Νίκος Κοκλώνης

Aυτό το ριάλιτι δίχως άλλο μόνο ο... Μένιος Φουρθιώτης...

«Ο Παράδεισος των κυριών»: Ο Ιωσήφ αντικρίζει πρώτη φορά τον Σίμο

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Ο παράδεισος των κυριών»...

Αυστραλία: Ψάρι «λαχνός» αξίας 930.000 ευρώ

Φτωχαδάκι ψαράς στην Αυστραλία έκανε την τύχη του καθώς...

Οσα θαυμαστά συμβαίνουν στο δωμάτιο του Δημήτρη Κόκοτα στο «Γεννηματάς»

Αχτίδες «αναστάσιμου φωτός» έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν εδώ και...

Η κόκα του Πειραιά και η ενέδρα θανάτου σε εστεμμένη κούκλα

Την ώρα που η παγκόσμια κοινή γνώμη προσπαθεί να...

Εξιχνιάστηκε η δολοφονία του συνταξιούχου στη Σάμο!

Επειτα από σχεδόν 21 μήνες εξιχνιάστηκε από την Αστυνομία...

Απόπειρα δολοφονίας αρχινονού έξω από την πίστα της Λιόλιου

Σε διαρκή πόλεμο για την ηγεμονία της νύχτας βρίσκεται...

Απατημένος μεγαλογιατρός τσάκωσε την άπιστη σύζυγό του με κυβερνητικό

Ο πολύπαθος χώρος της υγείας δεν συνταράσσεται μόνο από...