Ο Βραζιλιάνος δεν είπε «όχι» σε διαφήμιση προφυλακτικών.
Ροναλντίνιο και Ατλέτικο Μινέιρο στη μάχη για την καταπολέμηση του AIDS αλλά και υπέρ των… αμοιβών. Ο Βραζιλιάνος σούπερ σταρ και η ομάδα συνεργάζονται με την εταιρεία «Free Fri», η οποία δεν κάνει κάτι περισσότερο από το να πουλάει… προφυλακτικά.
Ο «Ρόνι» είναι λάτρης του ασθενούς φύλου και έχει πολλές φορές απασχολήσει τον Τύπο με τις κατακτήσεις του σε Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και Βραζιλία, ακόμα και σε άλλες χώρες που έχει επισκεφθεί ως ποδοσφαιριστής της εθνικής ομάδας. Η βραζιλιάνικη εταιρεία λοιπόν θεώρησε ότι δεν υπάρχει καλύτερος «πρεσβευτής» της προσπάθειας που κάνει να ενημερώσει τους νέους σχετικά με τους κινδύνους του σεξ και παράλληλα να πουλήσει το προϊόν της. Ετσι κυκλοφόρησε τη σειρά προφυλακτικών «Sex Free», με συσκευασία στα χρώματα της φανέλας του και με το λογότυπο της ομάδας. Επίσης φέρει το σλόγκαν «Eu sou Galo» και κάνει λογοπαίγνιο με το παρατσούκλι της Ατλέτικο Μινέιρο. Σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει «είμαι κόκορας», όπως λένε τη βραζιλιάνικη ομάδα οι οπαδοί της, αλλά παράλληλα δίνει και μια πιο… ερωτική διάσταση στη λέξη «κόκορας», εξαιτίας των σεξουαλικών επιδόσεων του πτηνού.
Ο Ροναλντίνιο είναι πρεσβευτής της UNAIDS, που δεν είναι τίποτα άλλο από την επιτροπή των Ηνωμένων Εθνών κατά του AIDS. Δεν είναι όμως ο πρώτος ποδοσφαιριστής που ασχολείται με την προφύλαξη στο σεξ. Ο Κριστιάν Βιέρι είχε λανσάρει πριν από τέσσερα χρόνια μια σειρά προφυλακτικά με το όνομά του, αλλά δεν φαίνεται να είχε επιτυχία. Αντίστοιχα ο Ντέβιντ Μπέκαμ είχε γίνει -άθελά του- πριν από χρόνια το «πρόσωπο» καμπάνιας εταιρείας προφυλακτικών στην Κίνα, αλλά όταν έγινε γνωστό ότι δεν είχε δώσει ο Αγγλος παίκτης τη συγκατάθεσή του, αποσύρθηκαν από την αγορά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ

