Το κοινό δεν ενθουσιάστηκε με τις επιλογές της Μενεγάκη και προτίμησε χιλιοπαιγμένες σειρές.
Ημέρα πρεμιέρας η περασμένη Δευτέρα για τον Alpha, αλλά το κοινό έστρεψε το βλέμμα του στην ειδησεογραφία της ημέρας και σε χιλιοπαιγμένες σειρές, και όχι στην ψυχαγωγία. Μπορεί το μεγάλο ατού του καναλιού, που ακούει στο όνομα Ελένη Μενεγάκη, να έκανε πρεμιέρα, ωστόσο η επιστροφή της στη μεσημεριανή ζώνη δεν την εκτόξευσε στον πίνακα της Nielsen. Η πρώτη επίσημη εμφάνιση έγινε με το… αριστερό και στέφθηκε με 19,3% στο σύνολο και 26,2% στο νεανικό κοινό. Η επιλογή της παρουσιάστριας να κρατήσει ακόμα μία χρονιά την ίδια συνταγή φαίνεται να μη βρίσκει ιδιαίτερη ανταπόκριση. Η δε επικαιρότητα της στέρησε ένα πιο λαμπερό comeback. Απέναντί της η Ελεονώρα Μελέτη και η εκπομπή «Μελέτησέ το» στο Star σημείωσε 14,6% στο γενικό σύνολο και 15,8% στο νεανικό κοινό, ενώ η Χριστίνα Λαμπίρη στον ΣΚΑΪ έφτασε το 7%.
Στο μεταξύ, ιδιαίτερα υψηλά νούμερα κατέγραψαν τα μεσημεριανά δελτία ειδήσεων του Mega και του ANT1, που έπαιξαν απέναντι από την «Ελένη». Τα «Mega γεγονότα» άγγιξαν το 33,1%, ενώ τα «Νέα του ΑΝΤ1» το 26,5%. Ο μεγάλος αντίπαλος όμως της ξανθιάς παρουσιάστριας ακόμη μία χρονιά αποδεικνύεται η κωμική σειρά «Κωνσταντίνου και Ελένης», αφού έφτασε το 22,5% στο σύνολο και το 28% στο νεανικό κοινό. Και η σειρά «Ακρως οικογενειακόν» σημείωσε εξίσου υψηλά ποσοστά (19,4% και 24,8% αντίστοιχα).
Η δεύτερη μεγάλη πρεμιέρα του Alpha, η εκπομπή «Δέστε τους», έκανε ακόμη πιο χαμηλές πτήσεις, με 16% να καταγράφεται στο σύνολο κοινού και 21,1% στο νεανικό κοινό. Απέναντι βρέθηκαν στο Star για λίγο το «ΦΜ Live» (11,3%, 15,9%) και η εκπομπή «Μίλα» με την Τατιάνα Στεφανίδου (21%, 17,6%) που συγκέντρωσε πολύ καλά νούμερα.
Οι «Οικογενειακές ιστορίες» στην απογευματινή ζώνη δεν συγκίνησαν, καθώς τις παρακολούθησε μόλις το 15,1% των τηλεθεατών. Και το «Κάτι ψήνεται» δεν είχε την τιμητική του, παρόλο που άρχισαν να προβάλλονται καινούργια επεισόδια. Τα ποσοστά που σημείωσε είναι 13,2% στο σύνολο και 18,5% στο νεανικό κοινό.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΑΡΝΕΛΗ