Η ζωή μετά τα πενήντα!

Η επιτυχημένη κοκκινομάλλα ηθοποιός Τζουλιάν Μουρ μίλησε για τη γυμναστική και τον βελονισμό που την αναζωογόνησαν.

Οταν βλέπει κανείς την Τζουλιάν Μουρ, το τελευταίο στο οποίο πάει το μυαλό του είναι η ηλικία της! Τα 52 της χρόνια όμως δεν αφήνουν την ίδια αδιάφορη, όπως παραδέχθηκε σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό «Health». Η επιτυχημένη κοκκινομάλλα ηθοποιός αποκαλύπτει ότι τα τελευταία χρόνια χρειάζεται να κάνει αρκετές αλλαγές στον τρόπο ζωής της προκειμένου να αναπροσαρμοστεί στις νέες δυνατότητες του σώματός της.


«Προσπαθώ να κάνω γιόγκα Ashtanga δύο με τρεις φορές την εβδομάδα. Επίσης, ξεκίνησα να γυμνάζομαι με προσωπικό γυμναστή, σηκώνοντας ελαφρά βάρη και κάνοντας πολλά χοροπηδητά!» δηλώνει χαρακτηριστικά και εξηγεί: «Το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα συστηματικά έξι ημέρες την εβδομάδα επειδή τραυματίζομαι. Αυτά συμβαίνουν με την ηλικία. Τελικά ο γοφός αρχίζει να πονάει και πρέπει να αλλάξεις πρόγραμμα γυμναστικής και να δεις τι μπορείς τελικά να κάνεις».


Μια άσκηση που απολαμβάνει κατά καιρούς είναι το σερφ με το κουπί (paddleboarding). «Δεν είναι το είδος της άσκησης που πιστεύει ο κόσμος. Αυτοί νομίζω ότι εννοούν το πολύ εντατικό κουπί. Οταν απλώς σπρώχνεις τη σανίδα, όπως κάνω εγώ, προφανώς δεν μιλάμε για το ίδιο πράγμα!» υπογραμμίζει.


Σε ό,τι αφορά την υγεία της, η Μουρ αποκαλύπτει ότι συχνά βασίζεται στην εναλλακτική ιατρική για να αντιμετωπίσει τυχόν πόνους ή αδιαθεσίες. Η μητέρα δύο παιδιών κάνει βελονισμό για να αντιμετωπίσει τους πόνους στη μέση της, ενώ αυτή η μορφή παραδοσιακής κινεζικής ιατρικής υποστηρίζει ότι τη βοήθησε να ξεπεράσει την απώλεια της μητέρας της, Αν, που πέθανε το 2009 σε ηλικία 68 ετών.


«Πέρασα μια περίοδο μετά τον θάνατο της μητέρας μου κατά την οποία δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Εννοώ ότι ήμουν σε κατάσταση σοκ το μεγαλύτερο διάστημα και για περίπου έναν χρόνο δεν κοιμόμουν. Ημουν ένα κουρέλι. Ακολούθησα κάποιες πολύ έντονες συνεδρίες βελονισμού και ήταν σαν να έγινε επανεκκίνηση στο νευρικό μου σύστημα. Οπότε πιστεύω ότι είναι πολύ βοηθητικός».
Αντίθετα με άλλες διάσημες, όπως η Γκουίνεθ Πάλτροου, η οποία παραδέχτηκε ότι αποφεύγει να δίνει στα παιδιά της υδατάνθρακες, η Τζουλιάν επιτρέπει στα δικά της, στον 15χρονο Καλέμπ και στην 11χρονη Λιβ να τρώνε κατά καιρούς λιχουδιές. «Είναι καλοί στη διατροφή τους. Τρώνε πολλά φρούτα και συγκεκριμένα λαχανικά. Ωστόσο στα παιδιά μου επέτρεπα πάντα να έχουν επιδόρπιο. Ο σύζυγός μου πιστεύει ότι είμαι πολύ χαλαρή σε αυτά τα θέματα, αλλά με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά μου μπορεί να πετάξουν μισό παγωτό αν νιώσουν ότι καλύφθηκαν. Εγώ δεν μπόρεσα ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο στη ζωή μου!» εξομολογείται.


Κάθε δεκαετία της ζωής μιας γυναίκας επιβάλλει διαφορετική γυμναστική. Μετά τα 50 το ιδανικό πρόγραμμα για μια υγιή γυναίκα είναι τέσσερις με έξι συνεδρίες αεροβικής άσκησης διάρκειας από 20 έως 40 λεπτά η καθεμία, με ένταση που να επιτρέπει την απάντηση σε μια απλή ερώτηση, αλλά όχι κανονική συνομιλία! Επιπλέον χρειάζεται μισή ώρα ασκήσεων με βαράκια δύο φορές την εβδομάδα με 8 έως 12 επαναλήψεις κάθε άσκησης. Ακόμα και αν δεν έχετε κάνει ποτέ βαράκια στη ζωή σας μέχρι αυτή τη φάση, μη διστάσετε να καταπιαστείτε γιατί ενδυναμώνει σημαντικά το μυϊκό σύστημα, οπότε βοηθάει στη στάση του σώματος.


Φροντίστε πάντα να κάνετε εκτάσεις στη συνέχεια. Η γιόγκα, όπως και το tai chi, ο χορός και οι ασκήσεις στην μπάλα Bosu, είναι ιδανικές ασκήσεις για την ισορροπία, η οποία με τα χρόνια γίνεται ζήτημα.


ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ