«Φέσι» 67.000 ευρώ για κλήσεις σε μέντιουμ

Υπάλληλος εκτίναξε τον λογαριασμό του νοσοκομείου με τα τηλεφωνήματα (επί δύο μήνες) σε αστρολόγους.

Τη γη κάτω από τα πόδια τους έχασαν οι υπεύθυνοι του νοσοκομείου στο Ρίο όταν κλήθηκαν να πληρώσουν 67.000 ευρώ σε λογαριασμό τηλεφώνου επειδή κάποιος υπάλληλος καλούσε σε γραμμές για μέντιουμ και αστρολόγους!

Μοιάζει απίστευτο, αλλά είναι αληθινό. Την ώρα που η ελληνική οικονομία αιμορραγεί και το κράτος αδυνατεί να προμηθεύσει στα νοσοκομεία ακόμη και τα βασικά, ορισμένοι ασυνείδητοι υπάλληλοι, που δεν έχουν με τι να ασχοληθούν και «βασανίζονται» από την αβεβαιότητα για το τι τους ξημερώνει, καλούν σε τηλεφωνικές γραμμές προβλέψεων και μιλάνε με τις ώρες χρεώνοντας με αστρονομικά ποσά τις υπηρεσίες στις οποίες εργάζονται. Αυτό ακριβώς συνέβη στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίο, όπου κάποιος υπάλληλος καλούσε από το πρωί μέχρι το βράδυ σε γραμμές με μέντιουμ και αστρολόγους και ζητούσε να μάθει τα πάντα για το μέλλον του, αδιαφορώντας για τον λογαριασμό που φούσκωνε επικίνδυνα κάθε λεπτό που περνούσε.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό αποκαλύφτηκε όταν ο διοικητής του Νοσοκομείου Ρίου, Απόστολος Λέτσιος, ζήτησε να ελέγξει τους τηλεφωνικούς λογαριασμούς των τελευταίων μηνών. Εκπληκτος τότε διαπίστωσε πως εκκρεμούσε οφειλή της τάξης των 67.000 ευρώ, ενώ υπό κανονικές συνθήκες το νοσοκομείο πλήρωνε ποσά που δεν ξεπερνούσαν τα 10.000 ευρώ. Χωρίς να χάσει χρόνο, ο διοικητής διέταξε έρευνα για τα υπέρογκα ποσά και τότε αποδείχθηκε πως το αστρονομικό ποσό οφειλόταν σε έναν υπάλληλο που τους τελευταίους δύο μήνες είχε ως… καθημερινή ασχολία τη συνομιλία με μέντιουμ, από τα οποία ζητούσε να μάθει το μέλλον του. Συγκεκριμένα, ο πρώτος από τους δύο τελευταίους λογαριασμούς είχε εκτιναχθεί στο ποσό των 50.000 ευρώ, ενώ ο δεύτερος στα 17.000 ευρώ, καθώς ο υπάλληλος είχε μιλήσει συνολικά γύρω στις τριακόσιες εξήντα ώρες σε διάστημα εξήντα ημερών.

Μάλιστα, η ανασφάλεια και η αφέλεια του υπαλλήλου ήταν τόσο μεγάλη που ενώ μιλούσε με κάποιον αστρολόγο, στη συνέχεια και για το ίδιο θέμα που τον απασχολούσε ζητούσε να μιλήσει και με άλλους μελλοντολόγους από την ίδια εταιρεία, προκειμένου να «επιβεβαιώσει» το αληθές των προβλέψεων που είχε ακούσει νωρίτερα. Αξίζει να σημειωθεί πως η χρέωση για κάθε κλήση σε γραμμή προβλέψεων αγγίζει το 1,75 ευρώ ανά λεπτό και πως για να εκτιναχθεί ο λογαριασμός στα 67.000 ευρώ, με δεδομένο πως το νοσοκομείο πλήρωνε συνήθως 10.000 ευρώ, ο υπάλληλος είχε μιλήσει τουλάχιστον 21.600 λεπτά!

ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΞΙΩΤΗΣ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ