Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου, 2023

Ντρου Μπάριμορ: Η ταινία που της άλλαξε τη ζωή – «Άλλαξε τον...

Η Ντρου Μπάριμορ σε συνέντευξη είπε πως υπάρχουν ρόλοι...

Η διαμαρτυρία καλλιτεχνών στο Σύνταγμα

«Είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι» διεμήνυσαν χθες οι Ελληνες καλλιτέχνες...

Έφυγε από τη ζωή ο σχεδιαστής μόδας, Πάκο Ραμπάν

Ο Πάκο Ραμπάν έφυγε από τη ζωή σε ηλικία...

«Ο παράδεισος των κυριών»: Στην οικογένεια Βασιλείου όπου οι έριδες και οι...

Απέραντη θλίψη επικρατεί στο σπίτι της οικογένειας Μπουραντά στο...

Η οθόνη που εκπέμπει οσμές απ’ ό,τι δείχνει!

Πανίσχυρο νέο όπλο στον χώρο της διαφήμισης.

Η οσφρητική εμπειρία δύσκολα περιγράφεται, οπότε και η καλύτερη μετάδοση από την πιο hi-tech τηλεόραση είναι λειψή. Ιάπωνες επιστήμονες ωστόσο υπόσχονται ότι σύντομα αυτό το έλλειμμα στην τηλεοπτική εμπειρία θα καλυφθεί. Ομάδα του Πανεπιστημίου Καλλιεργειών και Τεχνολογίας του Τόκιο ανακάλυψε την «ευωδιάζουσα οθόνη» που εκπέμπει τη μυρωδιά του αντικειμένου που προβάλλει. Αυτή η εξέλιξη -αν μη τι άλλο- θα δώσει άλλη πειστικότητα στις διαφημίσεις φρέσκου καφέ και σίγουρα θα προσδώσει αναγουλιαστικό ρεαλισμό σε εκπομπές όπως «Οι βασίλισσες της καθαριότητας», οι οποίες αναλαμβάνουν να ξεβρομίσουν σπίτια απίστευτης δυσωδίας.

Οπως εξηγεί σχετικό άρθρο που δημοσιεύεται στο «New Scientist», η νέα αυτή τεχνολογία λειτουργεί χάρη σε σφαιρίδια τζελ που βρίσκονται μέσα στην οθόνη και αναδίδουν τις οσμές μέσω τεσσάρων μικρών αεραγωγών που βρίσκονται στις τέσσερις γωνίες της. Ανάλογα με την ένταση και την κατεύθυνση των αεραγωγών, που είναι εξοπλισμένοι με ανεμιστηράκια, τα διάφορα αρώματα μπορεί να κατευθύνονται σε διαφορετικά σημεία της οθόνης, δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι τα αναδίδει το αντικείμενο που εμφανίζεται εκεί. «Ο χρήστης μπορεί να πλησιάσει τη μύτη του σε διάφορα σημεία της οθόνης και να νιώσει τις ρεαλιστικές διαφοροποιήσεις στην ένταση της μυρωδιάς» προσθέτουν οι επιστήμονες.

Προς το παρόν, το σύστημά τους μπορεί να αναδίδει μόνο μία μυρωδιά κάθε φορά, ωστόσο οι ερευνητές επισημαίνουν ότι στο επόμενο στάδιο φιλοδοξούν να δημιουργήσουν ένα φυσίγγιο, όπως αυτά που περιέχουν χρώμα και μπαίνουν στους έγχρωμους εκτυπωτές, που θα επιτρέπει την πιο εύκολη εναλλαγή οσμών. Ο Χαρούκα Ματσουκούρα, επικεφαλής της ομάδας που ανακάλυψε την «ευωδιάζουσα οθόνη», επισήμανε ότι αυτή η τεχνολογία μπορεί να αποτελέσει ένα πανίσχυρο νέο όπλο στη διαφήμιση, αλλά και να κάνει πιο σφαιρική σε επίπεδο αισθήσεων την εμπειρία των επισκεπτών μουσείων.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βγήκε με τη ρόμπα της στο Κολωνάκι για να αγοράσει τσιγάρα και μια σφουγγαρίστρα

Η γνωστή ηθοποιός μένει στο κέντρο της Αθήνας και...

Κι όμως αυτό το ζευγάρι της ελληνικής σόουμπιζ έχει 30 χρόνια διαφορά και δεν φαίνεται καθόλου

Ο γνωστός πρωταγωνιστής βγήκε για ψώνια στο κέντρο της...

Τους «τσακώσαμε» στο κέντρο της Αθήνας – Κι όμως δεν είναι ζευγάρι αλλά πατέρας με κόρη

Βλέποντας κάποιος τον γοητευτικό κύριο με τη νεαρή κοπέλα...

Συγκλονίζει ο Τέρης Χρυσός: «Θέλω να πεθάνω για να λυτρωθώ»

Κραυγή απόγνωσης και απελπισίας από τον τραγουδιστή Τέρη Χρυσό...

Ερωτευμένη η Κατερίνα Ζαρίφη – Ξεκίνησε διαδικασία υιοθεσίας παιδιού

Νέα δεδομένα στην προσωπική ζωή της Κατερίνας Ζαρίφη.Η παρουσιάστρια...

Μία κούκλα η κόρη Έλληνα πρωταγωνιστή – Η εμφάνιση στην πρεμιέρα του

Η όμορφη δεσποινίδα είναι κόρη Έλληνα πρωταγωνιστή.Ο πατέρας της...

Μαρία Αναστασοπούλου: «Με τον Γιάννη είμαστε μαζί πολλά χρόνια αλλά θα παντρευτούμε αν το αισθανθούμε»

Η Μαρία Αναστασοπούλου σε συνέντευξή της αναφέρθηκε στη μακροχρόνια...

Ηθοποιός του «Καφέ της Χαράς»: «Είμαι 55 κιλά, πώς να πάω στο Survivor;»

Ο γνωστός ηθοποιός σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή...