Δευτέρα, 22 Απριλίου, 2024

Οι 6 διάσημες Ελληνίδες που περιμένουν να κρατήσουν στην αγκαλιά τους τα...

Baby boom προσεχώς! Γεννητούρια αναμένονται το επόμενο διάστημα στην...

Στις 28 Απριλίου η πρεμιέρα του ριάλιτι «TV Queen» στο Open

Ολοταχώς ετοιμάζεται να βγει στον «αέρα» στις 28 Απριλίου...

Χωρισμένη και λαμπερή η Λάσπα!

Λαμπερή και ανανεωμένη Κατερίνα Λάσπα σε μία από τις...

Ο πρίγκιπας Χάρι «έκοψε» επισήμως τους δεσμούς με τη Βρετανία

Να δίνει ο πατέρας σου μάχη με τον καρκίνο...

Η οθόνη που εκπέμπει οσμές απ’ ό,τι δείχνει!

Πανίσχυρο νέο όπλο στον χώρο της διαφήμισης.

Η οσφρητική εμπειρία δύσκολα περιγράφεται, οπότε και η καλύτερη μετάδοση από την πιο hi-tech τηλεόραση είναι λειψή. Ιάπωνες επιστήμονες ωστόσο υπόσχονται ότι σύντομα αυτό το έλλειμμα στην τηλεοπτική εμπειρία θα καλυφθεί. Ομάδα του Πανεπιστημίου Καλλιεργειών και Τεχνολογίας του Τόκιο ανακάλυψε την «ευωδιάζουσα οθόνη» που εκπέμπει τη μυρωδιά του αντικειμένου που προβάλλει. Αυτή η εξέλιξη -αν μη τι άλλο- θα δώσει άλλη πειστικότητα στις διαφημίσεις φρέσκου καφέ και σίγουρα θα προσδώσει αναγουλιαστικό ρεαλισμό σε εκπομπές όπως «Οι βασίλισσες της καθαριότητας», οι οποίες αναλαμβάνουν να ξεβρομίσουν σπίτια απίστευτης δυσωδίας.

Οπως εξηγεί σχετικό άρθρο που δημοσιεύεται στο «New Scientist», η νέα αυτή τεχνολογία λειτουργεί χάρη σε σφαιρίδια τζελ που βρίσκονται μέσα στην οθόνη και αναδίδουν τις οσμές μέσω τεσσάρων μικρών αεραγωγών που βρίσκονται στις τέσσερις γωνίες της. Ανάλογα με την ένταση και την κατεύθυνση των αεραγωγών, που είναι εξοπλισμένοι με ανεμιστηράκια, τα διάφορα αρώματα μπορεί να κατευθύνονται σε διαφορετικά σημεία της οθόνης, δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι τα αναδίδει το αντικείμενο που εμφανίζεται εκεί. «Ο χρήστης μπορεί να πλησιάσει τη μύτη του σε διάφορα σημεία της οθόνης και να νιώσει τις ρεαλιστικές διαφοροποιήσεις στην ένταση της μυρωδιάς» προσθέτουν οι επιστήμονες.

Προς το παρόν, το σύστημά τους μπορεί να αναδίδει μόνο μία μυρωδιά κάθε φορά, ωστόσο οι ερευνητές επισημαίνουν ότι στο επόμενο στάδιο φιλοδοξούν να δημιουργήσουν ένα φυσίγγιο, όπως αυτά που περιέχουν χρώμα και μπαίνουν στους έγχρωμους εκτυπωτές, που θα επιτρέπει την πιο εύκολη εναλλαγή οσμών. Ο Χαρούκα Ματσουκούρα, επικεφαλής της ομάδας που ανακάλυψε την «ευωδιάζουσα οθόνη», επισήμανε ότι αυτή η τεχνολογία μπορεί να αποτελέσει ένα πανίσχυρο νέο όπλο στη διαφήμιση, αλλά και να κάνει πιο σφαιρική σε επίπεδο αισθήσεων την εμπειρία των επισκεπτών μουσείων.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Γιάννης Φέρτης: Η Βίβιαν Μπενέκου αποκαλύπτει όλα όσα δεν ξέρουμε για τον τεράστιο ηθοποιό

Δάκρυζε όταν άκουγε κλαρίνο, χόρευε τσάμικα με πάθος, αγαπούσε...

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

«Εφυγε» ο Ηλίας Μπαρμπαλιάς

«Εφυγε» στα 68 του χρόνια ο Ηλίας Μπαρμπαλιάς που...

Μοντέλο σε καμπάνια η «κυρία Πιτ»

Βουτιά στον χώρο της μόδας έκανε η σύντροφος του...

Ανδρέας Ανδρεόπουλος: Ο ηθοποιός άφησε το Σπίτι του Ηθοποιού και στέκεται πάλι όρθιος

Νέα ζωή για τον Τίμο Δράκο της θρυλικής τηλεοπτικής...

Η έπαυλη-φάντασμα και η σεξουαλική κακοποίηση μαθητή σε εκδρομή

Ιστορίες με φαντάσματα, πνεύματα, ανεξήγητους θανάτους και δύο τρομακτικές...