Τεράστια απήχηση από το ντοκιμαντέρ Κανάκη

Μέσω του προγράμματος Αναδοχής Παιδιού της ActionAid υπολογίζεται ότι 1,2 εκατ. άνθρωποι θα δουν τα επόμενα χρόνια τη ζωή τους να βελτιώνεται.

Μία εβδομάδα μετά την πρώτη προβολή του ντοκιμαντέρ «Immersion: Βουτιά σε μια άλλη πραγματικότητα» του Αντώνη Κανάκη στον AΝΤ1, ήδη οκτώ κοινότητες της ActionAid σε πολύ φτωχές περιοχές του κόσμου έχουν βρει Αναδόχους Παιδιού από την Ελλάδα. Ετσι, μέσω του προγράμματος Αναδοχής Παιδιού της ActionAid υπολογίζεται ότι 1,2 εκατ. άνθρωποι θα δουν τα επόμενα χρόνια τη ζωή τους να βελτιώνεται. Περισσότερα παιδιά θα πάνε και θα συνεχίσουν το σχολείο, περισσότεροι άνθρωποι θα έχουν καθαρό νερό να πιουν, λιγότερα παιδιά θα πεθάνουν από ασθένειες που σχετίζονται με το βρόμικο νερό και τον υποσιτισμό, περισσότερες γυναίκες θα αποκτήσουν δικό τους εισόδημα μέσω γυναικείων συνεταιρισμών και θα διεκδικήσουν μια πιο δίκαιη θέση στην κοινωνία, περισσότεροι άνθρωποι θα ονειρευτούν ένα καλύτερο μέλλον.

Εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν το ντοκιμαντέρ και η ανταπόκριση απ’ ολόκληρη την Ελλάδα και την Κύπρο ήταν άκρως συγκινητική: άνεργοι, συνταξιούχοι, φοιτητές, νέοι, πολλές γυναίκες, μετανάστες, κάτοικοι μικρών ακριτικών χωριών ή μεγάλων πόλεων αποφάσισαν να βοηθήσουν συνανθρώπους τους που ζουν σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας, δηλαδή με λιγότερο από 1 ευρώ την ημέρα. Χιλιάδες αποφάσισαν να γίνουν Ανάδοχοι Παιδιού και να στηρίξουν συγκεκριμένες φτωχές κοινότητες σε Αφρική και Ασία. Εξίσου συγκινητική είναι και η πρόθεση εκατοντάδων ανθρώπων που ζητούν να βοηθήσουν εθελοντικά. Ανθρωποι γεμάτοι ζεστά λόγια που εκδηλώνουν την αλληλεγγύη τους και στηρίζουν έμπρακτα τους συνανθρώπους τους που ζητούν να μην τους ξεχάσουμε.

Ο Γιάννης Λάτσιος, γενικός διευθυντής προγράμματος του ΑΝΤ1, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Αισθανόμαστε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για την πρωτοφανή ανταπόκριση του τηλεοπτικού κοινού στην προβολή του ντοκιμαντέρ του Αντώνη Κανάκη “Immersion” και μέσω αυτού στο έργο της ActionAid. Αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος που μας ώθησε ώστε να προγραμματίσουμε και μια δεύτερη προβολή του, η οποία επίσης είχε εξαιρετική απήχηση. Ο ΑΝΤ1 πιστεύει στη δύναμη που έχει η τηλεόραση να αναπαράγει αξίες, να αφυπνίσει και να κινητοποιήσει, και είναι πάντα πρόθυμος να συμβάλει σε τέτοιου είδους προσπάθειες. Η προβολή του “Immersion” απέδειξε πως το τηλεοπτικό κοινό τιμά και σέβεται την καλή τηλεόραση. Ευχαριστούμε την ActionAid για την ευκαιρία που έδωσε στον Αντώνη Κανάκη και τον ΑΝΤ1 να αποτελέσουν μέρος αυτής της συγκλονιστικής προσπάθειας για τη στήριξη χιλιάδων ανθρώπων που έχουν ανάγκη τη βοήθειά μας για ένα καλύτερο αύριο». Από την πλευρά του, ο Γεράσιμος Κουβαράς, γενικός διευθυντής της ActionAid Ελλάς, δήλωσε: «Η εξαιρετική ποιότητα κι ευαισθησία του ντοκιμαντέρ του Αντώνη Κανάκη άγγιξε ολόκληρη την Ελλάδα. Οι εικόνες από την Αφρική, έτσι όπως τη γνωρίζουμε εμείς από τη δουλειά μας στην ActionAid, και η αξιοπρέπεια των ανθρώπων με τους οποίους συνεργαζόμαστε δεν άφησαν πολλούς ασυγκίνητους. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε βαθιά τόσο τον Αντώνη Κανάκη και την ομάδα του όσο και τον ΑΝΤ1 για την πολύ ουσιαστική στήριξή τους στο έργο μας».

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ