Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Η Μαρίνα Σάττι μίλησε για όλους και για όλα πριν από...

«Ζαριά» με τους δημοσιογράφους έριξε η Μαρίνα Σάττι και......

Το φιλί στο στόμα της Βίσση και του ΛεΠα στην πίστα 35...

Η φιλία, η σχέση, η εκτίμηση και ο σεβασμός...

«Επίσημη» Μαλέσκου στο Open

Σας έλειψε η Μαλέσκου; Αν ναι, τότε θα δείτε...

Βασάλος και Αγγελόπουλος «μονομαχούν» για το ριάλιτι «Exathlon» που έρχεται στην TV

Kαλέ, τι μονομαχία είναι αυτή για το νέο ριάλιτι...

Φορτηγά έτοιμα για… μετωπική

Νέο εξώδικο έστειλαν οι αυτοκινητιστές στη διαφημιστική εταιρεία για το σποτ με τον δράκουλα.

Εξοργισμένοι και έτοιμοι για ακόμη μία «μάχη» είναι οι φορτηγατζήδες, που πνέουν μένεα κατά της Fastgroup Α.Ε. και του νέου σποτ με πρωταγωνιστή τον οδηγό… δράκουλα! Λίγες μόλις μέρες μετά την απόσυρση της διαφήμισης «Πού πάει το αγόρι», με τον φορτηγατζή που έκανε τα γλυκά μάτια σε έναν ανυποψίαστο νεαρό, ένα νέο σποτ ήρθε να ταράξει τα νερά, αυτή τη φορά με κεντρικό πρόσωπο έναν αιμοβόρο οδηγό δράκουλα, που έχει ανάψει τα αίματα των φορτηγατζήδων.

Οπως ακριβώς συνέβη και με το πρώτο σποτ, έτσι και τώρα η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) απέστειλε εξώδικο προς την εταιρεία ζητώντας την άμεση απόσυρση της νέας διαφήμισης, ενώ παράλληλα προσέφυγε στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης και στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας. Πάντως η εταιρεία έχει έτοιμο και τρίτο σχετικό σποτ, κρατά όμως κλειστά τα χαρτιά της, αρνούμενη να αποκαλύψει λεπτομέρειες, ενώ αρνείται να ανακοινώσει το πότε θα προβληθεί η νέα διαφήμιση.

Μιλώντας στην «Espresso», ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ Απόστολος Κενανίδης ανέφερε πως έχει γίνει δέκτης χιλιάδων τηλεφωνημάτων από συνάδελφους του οι οποίοι έχουν χάσει την υπομονή τους και προειδοποιούν για δυναμικές κινητοποιήσεις εις βάρος της εταιρείας. «Στην αρχή μάς έβγαλαν ανώμαλους και ομοφυλόφιλους. Τώρα μας παρουσιάζουν ως αιμοβόρους και δολοφόνους. Στο τέλος θα μας πουν και τοξικομανείς ή αλκοολικούς» δήλωσε οργισμένος ο κ. Κενανίδης και συμπλήρωσε: «Αυτή η ιστορία πρέπει να σταματήσει! Οι οδηγοί είναι έξω φρενών και κάποιοι από αυτούς είναι έτοιμοι να πάνε στα γραφεία της εταιρείας για να συναντήσουν από κοντά τους εμπνευστές της διαφήμισης. Πραγματικά, τους κρατάμε με νύχια και με δόντια, αλλά η εταιρεία εξακολουθεί να προκαλεί και δεν ξέρω πού μπορεί να οδηγήσει όλο αυτό».

ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΞΙΩΤΗΣ

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ολα στον αέρα» από τη Ζευγαρά

Η Λένα Ζευγαρά, η οποία παρασύρει με τις ερμηνείες...

Κατερίνα Λιόλιου: Αυτός είναι ο νέος της σύντροφος

Το «Κατερινάκι του» είναι η αγάπη του! Το τελευταίο...

«Σύμμαχος» του Καρβέλα ο Λαζόπουλος

Τη περιβόητη συνέντευξη του Νίκου Καρβέλα στη Νίκη Λυμπεράκη...

Αντωνά – Σοϊλέδης: Μαζί στο σπίτι, χώρια στα μπουζούκια

Μαζί στο σπίτι, χώρια στα μπουζούκια ο Αρης Σοϊλέδης...

Η μισή ελληνική τηλεόραση (από παρουσιαστές μέχρι ηθοποιούς) φλερτάρει με την Ευρωβουλή!

«Φώτα, κάμερα, πάμε!» είναι το σύνθημα των ευρωεκλογών 2024...

Μπαμ στην TV με τη Μαρίνα του «Σκορπιού» και την Πέπη Τσεσμελή

Ολη η αλήθεια για την απολυμένη εργαζόμενη του music...

Η περιπέτεια του πατέρα του Τζέιμς Καφετζή

Ποιος Τζέιμς; Ο πατέρας του, ο Λευτέρης, είναι ο...