Τετάρτη, 22 Μαρτίου, 2023

«Ο παράδεισος των κυριών»: Ο Ντίνος έρχεται σε σύγκρουση με την Ειρήνη...

Η Ντέπυ και ο Αποστόλης καταλήγουν να περάσουν όλη...

Η Αθηνά Οικονομάκου ποζάρει με εσώρουχα κι αναστατώνει

Θανατηφόρο κορμί διαθέτει η Αθηνά Οικονομάκου μετά από δύο...

Έφυγε από τη ζωή ο δημοσιογράφος Βασίλης Νικολόπουλος

Πέθανε ο δημοσιογράφος Βασίλης Νικολόπουλος, ο οποίος διετέλεσε διευθυντής...

«Η γη της ελιάς»: Ο απαγωγέας αντιδρά άσχημα γεγονός που τρομοκρατεί τη...

Ο Μιχάλης, παρότι συμφωνεί με την Αθηνά πως ο...

Ενας στους τρεις Ελληνες ψωνίζει φθηνά μέσω ίντερνετ

ΤΟ ΣΕΡΦΑΡΙΣΜΑ στο ίντερνετ φαίνεται πως υποκαθιστά σιγά σιγά τη βόλτα στα μαγαζιά και την επίσκεψη στον φαρμακοποιό της γειτονιάς.

ΤΟ ΣΕΡΦΑΡΙΣΜΑ στο ίντερνετ φαίνεται πως υποκαθιστά σιγά σιγά τη βόλτα στα μαγαζιά και την επίσκεψη στον φαρμακοποιό της γειτονιάς. Ερευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) δείχνει ότι όλο και περισσότεροι Ελληνες στρέφονται στα διαδικτυακά καταστήματα προκειμένου να αγοράσουν διάφορων ειδών προϊόντα, όπως ρούχα και παπούτσια, αλλά κυρίως φαρμακευτικά σκευάσματα, για τα οποία οι αγορές μέσω διαδικτύου διπλασιάστηκαν μέσα σε έναν χρόνο! Η έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ πραγματοποιήθηκε το πρώτο τρίμηνο του έτους σε δείγμα 4.129 νοικοκυριών.

Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ανακάμπτει στη χώρα μας, ύστερα από το «στάσιμο» 2013. Συγκεκριμένα, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κάνουν online shopping, από τον Ιανουάριο έως και τον Μάρτιο του 2014, ανήλθε σε 29,5%, καταγράφοντας άνοδο κατά 9,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013.

Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους προϊόντα, τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζουν τα φάρμακα, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές των οποίων εκτοξεύθηκαν κατά 101,9% σε σχέση με το 2013 και ακολουθούν τα είδη ένδυσης – υπόδησης και τα αθλητικά είδη με 41%, τα εξαρτήματα υπολογιστών με 36,1% και οι ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάµερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις κ.λπ.) με 24,9%. Υπήρξαν όμως και κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν κάμψη στις online αγορές, όπως τα μουσικά CD και τα DVD (-34,5%) και τα εισιτήρια για θέατρο, συναυλίες και άλλες εκδηλώσεις (-20,4%). Αναλύοντας το προφίλ όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές προκύπτει ότι το 53,3% είναι άνδρες και το 46,7% γυναίκες, με τους περισσότερους χρήστες (51,8%) να διαθέτουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κωνσταντίνος Βερνίκος: Η απάντηση του εφοπλιστή που διέκοψε θεατρική παράσταση

Ο Κωνσταντίνος Βερνίκος μαζί με την σύζυγό του Μάρθα παρακολούθησαν...

«Πάντα η μαμά μου, μου έβαζε ωραία ρούχα, κοσμήματα και τσιμπιδάκια στα μαλλιά»

Το όμορφο κοριτσάκι της φωτογραφίας είναι γνωστή κυρία της...

Εξοργισμένος ο Ανδρέας Μικρούτσικος αποχώρησε από το πλατό: «Ξεπερνάς τα εσκαμμένα»

Ο Ανδρέας Μικρούτσικος έγινε έξαλλος κατά τη διάρκεια της...

Η ενόχληση του Μικρούτσικου και η απάντηση της Καινούργιου: «Είμαι μια κακή παρουσιάστρια γι’αυτό»

Μία διαφωνία είχαν στον τηλεοπτικό αέρα η Κατερίνα Καινούργιου...

Όργια αδελφότητας στη σοκαρισμένη από τα Τέμπη Αθήνα και εντελώς μυστικά

Σκηνές από την ταινία «Μάτια ερμητικά κλειστά» του Στάνλεϊ...

Πένθος για τον Μαρίνο Κόνσολο

Ο Μαρίνος Κόνσολος περνάει δύσκολες στιγμές καθώς έχασε αγαπημένο...