Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Πάνος Καλίδης: «Πιστεύω ότι δεν είμαι καλός πατέρας»

Ο Πάνος Καλίδης παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή «Πάμε...

«Σασμός»: Nέο απειλητικό σημείωμα για Μαθιό και Βασιλική!

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο του «Σασμού».Το νέο...

Μπο: «Θέλω να γίνω μπαμπάς και να κάνω τη δική μου οικογένεια...

Ο Μπο παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή «Mega Καλημέρα»....

Οι ΟΠΑΠ Champions καλωσορίζουν τη Γεωργία Δεσπολλάρη

Η νεαρή αθλήτρια στίβου είναι το 12ο μέλος του...

Ενας στους τρεις Ελληνες ψωνίζει φθηνά μέσω ίντερνετ

ΤΟ ΣΕΡΦΑΡΙΣΜΑ στο ίντερνετ φαίνεται πως υποκαθιστά σιγά σιγά τη βόλτα στα μαγαζιά και την επίσκεψη στον φαρμακοποιό της γειτονιάς.

ΤΟ ΣΕΡΦΑΡΙΣΜΑ στο ίντερνετ φαίνεται πως υποκαθιστά σιγά σιγά τη βόλτα στα μαγαζιά και την επίσκεψη στον φαρμακοποιό της γειτονιάς. Ερευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) δείχνει ότι όλο και περισσότεροι Ελληνες στρέφονται στα διαδικτυακά καταστήματα προκειμένου να αγοράσουν διάφορων ειδών προϊόντα, όπως ρούχα και παπούτσια, αλλά κυρίως φαρμακευτικά σκευάσματα, για τα οποία οι αγορές μέσω διαδικτύου διπλασιάστηκαν μέσα σε έναν χρόνο! Η έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ πραγματοποιήθηκε το πρώτο τρίμηνο του έτους σε δείγμα 4.129 νοικοκυριών.

Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ανακάμπτει στη χώρα μας, ύστερα από το «στάσιμο» 2013. Συγκεκριμένα, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κάνουν online shopping, από τον Ιανουάριο έως και τον Μάρτιο του 2014, ανήλθε σε 29,5%, καταγράφοντας άνοδο κατά 9,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013.

Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους προϊόντα, τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζουν τα φάρμακα, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές των οποίων εκτοξεύθηκαν κατά 101,9% σε σχέση με το 2013 και ακολουθούν τα είδη ένδυσης – υπόδησης και τα αθλητικά είδη με 41%, τα εξαρτήματα υπολογιστών με 36,1% και οι ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάµερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις κ.λπ.) με 24,9%. Υπήρξαν όμως και κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν κάμψη στις online αγορές, όπως τα μουσικά CD και τα DVD (-34,5%) και τα εισιτήρια για θέατρο, συναυλίες και άλλες εκδηλώσεις (-20,4%). Αναλύοντας το προφίλ όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές προκύπτει ότι το 53,3% είναι άνδρες και το 46,7% γυναίκες, με τους περισσότερους χρήστες (51,8%) να διαθέτουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ολα στον αέρα» από τη Ζευγαρά

Η Λένα Ζευγαρά, η οποία παρασύρει με τις ερμηνείες...

Η περιπέτεια του πατέρα του Τζέιμς Καφετζή

Ποιος Τζέιμς; Ο πατέρας του, ο Λευτέρης, είναι ο...

Διπλός Λιάγκας στον ΑΝΤ1

Ο Γιώργος Λιάγκας όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει!...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Τετάρτη 17 Απριλίου

ΚΡΙΟΣ: Πολλά είναι αυτά που θα λειτουργήσουν θετικά στη...

Cool στο κέντρο της Αθήνας ο Μπισμπίκης

Η νέα ταινία του Γιάννη Οικονομίδη «Σπασμένη φλέβα» άρχισε...

Η μισή ελληνική τηλεόραση (από παρουσιαστές μέχρι ηθοποιούς) φλερτάρει με την Ευρωβουλή!

«Φώτα, κάμερα, πάμε!» είναι το σύνθημα των ευρωεκλογών 2024...