Ολα όσα πρέπει να προσέξετε στο… τσιμπούσι της Λαμπρής!

Εξυπνα tips που θα εμποδίσουν φουσκώματα και στομαχόπονους.

Το τραπέζι της Λαμπρής, όταν δεν προσεγγίζεται με εγκράτεια, μπορεί να γίνει το τραπέζι της… ενοχής! Η γνώση όμως για το θερμιδικό φορτίο των τροφών που πρωταγωνιστούν τις μέρες του Πάσχα, αλλά και μια σειρά από έξυπνα tips μπορούν να εμποδίσουν παρενέργειες όπως φουσκώματα και στομαχόπονους, αλλά και την αυστηρή καταδίκη της ζυγαριάς!

Η μερίδα

Δεν χρειάζεται να στερηθείτε τίποτα, αρκεί να θυμάστε ότι δεν χρειάζεται να καταναλώσει κανείς μεγάλες ποσότητες για να νιώσει απόλαυση. Με τον πρωινό καφέ σας δεν χρειάζεται να φάτε το μισό τσουρέκι. Μία φέτα είναι αρκετή και θερμιδικά, αλλά και γευστικά.

Η ποιότητα

Το σοκολατένιο αβγό από το οποίο θα τσιμπολογήσετε καλό είναι να αποτελείται από σοκολάτα υγείας. Εξάλλου, δεδομένου ότι επειδή η σοκολάτα που έχει πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο καταπολεμά την πίεση, καλό είναι να ισοσταθμίσετε με αυτήν το φουλ του… αλατιού που χαρακτηρίζει τα υπόλοιπα τρόφιμα των ημερών.

Φάτε καλά!

Στο πρωινό όμως… Βεβαιωθείτε ότι αυτό το γεύμα είναι πολύ πλούσιο σε πρωτεΐνες. Με αυτό τον τρόπο θα αντισταθείτε πολύ πιο αποτελεσματικά στα «αμαρτωλά» σνακ που καραδοκούν στα σπίτια μας τέτοιες μέρες.

Συχνότητα

Ακόμη και τη μέρα που λογικά θα φάτε πολύ βαριά το μεσημέρι, να τρώτε κάθε τρεις με τέσσερις ώρες. Τα υγιεινά σνακ όπως το γιαούρτι και τα φρούτα κρατούν καλή ισορροπία στα επίπεδα σακχάρου, με αποτέλεσμα και η ενέργειά σας να μην πέφτει απότομα, αλλά και ο οργανισμός σας να μην αποζητά συνεχώς λιχουδιές.

Κάψτε τις θερμίδες που πήρατε!

Μπορεί κανείς να χρειάζεται μόνο τρία δευτερόλεπτα για να καταναλώσει ένα σοκολατένιο αβγό 200 γραμμαρίων, αλλά για να το «κάψει» χρειάζεται τρεις ολόκληρες ώρες τρεξίματος! Αυτή η αλήθεια, όταν υπενθυμίζεται εκεί κοντά στο γεύμα ή στο σνακ, είναι από μόνη της μια καλή δικλείδα ασφαλείας για να μην υποκύψετε στον πειρασμό. Οσο για τους πειρασμούς τους οποίους τελικά δεν θα αποφύγετε, δεν έχετε παρά να εξιλεωθείτε γι’ αυτούς με τη γυμναστική.

Ετσι λοιπόν, για πενήντα γραμμάρια σοκολατένιου αβγού θα πρέπει να:

– Περπατήσετε γρήγορα με τον σκύλο σας για 85 λεπτά.

– Να χορέψετε έντονα για 56 λεπτά.

– Να κολυμπήσετε για 36 λεπτά.

– Να κάνετε δουλειές στο σπίτι σαν σίφουνας για 70 λεπτά.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

{{-PCOUNT-}}19{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ