Ο big brother του μικρού Mini!

Ο βενιαμίν της οικογένειας αποτελεί φετίχ για τους οδηγούς

Αν βλέπεις σύννεφα και μυρίζεις βροχή στον ελληνικό ουρανό μέσα στο κατακαλόκαιρο, δεν έχεις άδικο. Εμείς όμως είμαστε εδώ για να σου αλλάξουμε τη διάθεση και δεν μπορούμε να σκεφτούμε καλύτερη δικαιολογία από τη βόλτα, έστω και virtual, με ένα Mini Countryman.

Είναι το μεγάλο αδερφάκι του μικρού Mini που έχει εκατομμύρια οπαδούς και όχι άδικα. Μπορεί να είναι ο… βενιαμίν της οικογένειας, αλλά προσφέρει απίθανες λύσεις και μια εικόνα στον δρόμο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο.

Το φουσκωμένο Mini έχει όσους χώρους χρειάζεσαι στο εσωτερικό, χωρίς να πιάνει πολύ χώρο στον δρόμο. Οι αλλαγές στο εξωτερικό τονίζουν όλα τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά της περασμένης γενιάς, χωρίς -ευτυχώς- να αφαιρούν κάτι από τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του, αυτόν που του έχει επιτρέψει να είναι αρεστό σε όλους και το έχει καταστήσει φετίχ για οδηγούς, είτε είναι άντρες ή γυναίκες είτε στελέχη ή τινέιτζερ!

Μέσα είναι παραδοσιακό Mini σε μεγέθυνση. Η ποιότητα κατασκευής είναι εκεί και το ίδιο και οι δεκάδες έξυπνοι χώροι. Είναι ευάερο και ευήλιο, και παράλληλα πολύ στιβαρό, ώστε να σε κάνει να νιώθεις ότι μπορείς να πας παντού πάντοτε.
Πατώντας το κουμπί στην κονσόλα ο νέος κινητήρας των μόλις 1.6 λίτρων και 190 ίππων κάνει αισθητή την παρουσία του με ένα ελάχιστο τρέμουλο εκκίνησης. Τώρα αρχίζουν τα πιο ωραία. Το πάτημα της τετρακίνητης Cooper S έκδοσης, παρότι σφιχτό, είναι σαφώς πιο βελτιωμένο από το απερχόμενο μοντέλο. Το Countryman κάθεται στον δρόμο με σοβαρότητα και δύσκολα θα το κάνεις να ανησυχήσει, όσο κι αν το πιέσεις. Κι ενώ εσύ έχεις ξεπεράσει κατά πολύ το όριο ταχύτητας, επειδή δεν ανησυχείς για την ύπαρξη Τροχαίας -μέρες που’ναι-, μέσα δεν ακούς τίποτα. Το όχημα σε συνδυασμό με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο «πετάει» και στο σαλόνι -και το στερεοφωνικό-… νιρβάνα. Σκέφτεσαι «αφού δεν με έχουν σταματήσει ακόμα, ας το πιέσω λίγο παραπάνω» και συνεχίζεις σε λαγκάδια και στροφές, με το Countryman να μην εντυπωσιάζεται. Η τετρακίνησή του είναι σύμμαχος στην άσφαλτο και θα σε πάει και λίγο παραέξω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι αυτοκίνητο για off-road.

Επιστρέφοντας στην πόλη το λασπωμένο Countryman θα κινηθεί με την ίδια άνεση αλλά -το κυριότερο- με οικονομία. Με μεταφορές παιδιών από και προς πάρτι και σχολεία, με ψώνια και με συνεχείς στάσεις για διάφορες δουλειές, το Countryman μπορεί να κάψει κάτι περισσότερο από 8 με 9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ σε ιδανικές συνθήκες ακόμα και τα 7.1 λίτρα ανά 100 χλμ. είναι εφικτά, σύμφωνα με την εταιρία. Ολα τα παραπάνω από ένα μοτέρ 190 ίππων με αυτόματο κιβώτιο και ένα αμάξωμα 1.410 κιλών.

To Countryman Cooper S All4, με τιμή από 29.520 ευρώ, μπορεί σήμερα να είναι δύσκολο να αποκτηθεί, γιατί απαιτούνται 492 επισκέψεις με ανάληψη 60 ευρώ στα ΑΤΜ… Ωστόσο, αν υπάρχουν άλλες δυνατότητες και το σχετικό κέφι, είναι ένα μοντέλο που θα σου κρατήσει ευχάριστη συντροφιά στα χρόνια που έρχονται! Καλά ή κακά.

ΤΕΧΝΙΚΑ
*Κυβικά: 1.598
*Ισχύς: 190 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
*Ροπή: 249 Nm/1.600 σ.α.λ.
*Τελική : 215 χλμ./ώρα
*0-100: 8,1”
*Μέση κατανάλωση: 7,1 λίτρα/100 χλμ.
*Εκπομπές CO2: 157 gr/km
*Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.097/1.789/1.561 mm
*Τιμή: από 27.320 ευρώ

Δείτε τις φωτογραφίες: 

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ