Η Θεσσαλονίκη «φλέγεται» για gay τουρισμό

Θέλει να γίνει η Μύκονος του Βορρά. Οι ξενοδόχοι ετοιμάζουν και στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια

Θέλει να γίνει η Μύκονος του Βορρά. Οι ξενοδόχοι ετοιμάζουν και στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια

Η Ενωση Ξενοδόχων της πόλης, μετά την κατηγορία ταξιδιωτών άνω των 50 ετών, κάνει άνοιγμα στην LGBT κοινότητα για να ενδυναμώσει το τουριστικό ρεύμα


Με μία φωτογραφία από τη λεωφόρο Νίκης, η οποία είναι πλημμυρισμένη με πολύχρωμες σημαίες και πλήθος κόσμου που γιορτάζει το Gay Pride (την παρέλαση των ομοφυλοφίλων), αρχίζει τη διαδικτυακή «ξενάγησή» του στη Θεσσαλονίκη ένα εξειδικευμένο γραφείο διακοπών. Στην ίδια ιστοσελίδα ακολουθούν τα gay friendly καταλύματα της συμπρωτεύουσας και όλα τα «δυνατά» σημεία της πόλης.

Μετά την κατηγορία των ταξιδιωτών άνω των 50 ετών, στους οποίους στόχευσε στην τελευταία της προσπάθεια η Ενωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ), ήρθε η σειρά των gay! Πρόκειται για τον νέο στόχο των τουριστικών επαγγελματιών στη συμπρωτεύουσα, που δείχνει να «φλέγεται» για τουρισμό από τη λεγόμενη LGBT αγορά (Lesbian, Gay, Bisexual, Trans Gender).

dd

Η Θεσσαλονίκη γίνεται με άλλα λόγια η… Μύκονος του Βορρά και, όπως είπε προ ημερών σε σχετική ημερίδα ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Αριστοτέλης Θωμόπουλος, η πόλη είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε κάθε πρόκληση της διεθνούς ταξιδιωτικής αγοράς, καθώς είναι ανοιχτή σε συνεργασίες με όλους τους φορείς και τις οργανώσεις που επιδιώκουν να συμβάλουν στην ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή.

Η ΕΞΘ αποφάσισε να ενημερώσει τα μέλη της για τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης αγοράς και τους τρόπους προσέγγισής της, διοργανώνοντας σε συνεργασία με το εξειδικευμένο γραφείο Destsetters/Travel by Interest ημερίδα με θέμα «Γκέι και λεσβιακή ταξιδιωτική αγορά, τάσεις, υπηρεσίες και μέθοδοι προσέγγισης». Η αίθουσα ήταν κατάμεστη και αμέσως διαπιστώθηκε το ζωηρό ενδιαφέρον του ξενοδοχειακού κλάδου της πόλης για την προώθηση του προορισμού της Θεσσαλονίκης σε ομάδες ταξιδιωτών με ομοιογενή χαρακτηριστικά. Εξάλλου δεν είναι η πρώτη φορά που η Θεσσαλονίκη δείχνει τις φιλικές της διαθέσεις απέναντι στο εν λόγω κοινό, αφού τα τελευταία χρόνια φιλοξενεί το Gay Pride, με τις ευλογίες του δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη.

3 29

Οπως μεταξύ άλλων τονίστηκε στην ημερίδα, η διεθνής κοινότητα των gay, με βάση έρευνες, συνηθίζει να ταξιδεύει συχνά και μάλιστα περισσότερο από τρεις με τέσσερις φορές τον χρόνο. Ετσι, στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν προτάσεις προκειμένου η Θεσσαλονίκη να ενταχθεί ως προορισμός στην LGBT αγορά, εξετάστηκαν πρακτικές για την ανάπτυξη του gay friendly χαρακτήρα καταλυμάτων και παρουσιάστηκαν μέθοδοι για το στήσιμο μιας αποτελεσματικής καμπάνιας προσέλκυσης της συγκεκριμένης ομάδας. Το νέο άνοιγμα της ΕΞΘ εντάσσεται στη στρατηγική της να προσελκύσει εξειδικευμένες αγορές στη Θεσσαλονίκη, προωθώντας τη σε συγκεκριμένα ταξιδιωτικά κοινά.

24.10.2015 espresso weekend

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ