Πιτζάμες για… έξοδο

Το νέο trend με μεταξωτά νυχτικάκια, homewear και μεγαλοπρεπείς ρόμπες «ανέβηκε» και στην πασαρέλα των οίκων Balenciaga, Givenchy, Calvin Klein και Alexander Wang

Το νέο trend με μεταξωτά νυχτικάκια, homewear και μεγαλοπρεπείς ρόμπες «ανέβηκε» και στην πασαρέλα των οίκων Balenciaga, Givenchy, Calvin Klein και Alexander Wang

Το νέο trend «ανέβηκε» και στην πασαρέλα των οίκων Balenciaga, Givenchy, Calvin Klein και Alexander Wang, με μεταξωτά νυχτικάκια, homewear και μεγαλοπρεπείς ρόμπες

«Θέλω να βγω, αλλά βαριέμαι να ντύνομαι». Αυτή η χιλιοειπωμένη ατάκα, την οποία έχουν ξεστομίσει γυναίκες σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη νέα τάση που θέλει το homewear -και για την ακρίβεια τις πιτζάμες- να παίρνει στιλιστικό ελευθέρας για έξοδο.

Στον κόσμο της μόδας, που τελευταία προσφέρει πολυτελείς λύσεις για κάθε ώρα της ημέρας αλλά και για κάθε ανάγκη της γυναίκας, η άλλοτε παραμελημένη κατηγορία του «ενδύματος νυκτός» είναι τώρα μία από τις πιο ταχέως αναπτυσσόμενες και τις πιο ανταγωνιστικές.

Καλωσορίστε, λοιπόν, την πολυτελή πιτζάμα, η οποία εντάσσεται στο κίνημα της μόδας «feel good», δηλαδή αυτής που επιτρέπει στη γυναίκα να αισθάνεται άνετα και όμορφα με ό,τι φοράει.
Μπροστάρισσα αυτής νέας τάσης είναι η 32χρονη σχεδιάστρια Olivia von Halle, η οποία λάνσαρε την πρώτη κολεξιόν της το 2011 και τώρα οι δημιουργίες της πωλούνται από 100 διαφορετικά καταστήματα σε 24 χώρες, ενώ έχουν αποκτήσει φανατικές οπαδούς όπως η Κέιτ Μος, που συχνά ταξιδεύει με τις πιτζάμες, αλλά και η Βικτόρια Μπέκαμ.

Ολα ξεκίνησαν όταν η σχεδιάστρια μετακόμισε στη Σανγκάη με τον άνδρα της, το 2008. Δεδομένου ότι το ύψος της είναι 1,82μ., δυσκολευόταν πολύ να βρει ρούχα στην πόλη. Απευθύνθηκε, λοιπόν, σε έναν ράφτη και επειδή εκείνο το διάστημα ήταν ενθουσιασμένοι με τις ανδρικές μεταξωτές πιτζάμες τού ζήτησε να της ράψει μερικές.

Συνήθεια

«Ηθελα να τις φοράω συνέχεια. Φορούσα το πάνω μέρος με τζιν, όταν έβγαζα τον σκύλο βόλτα αλλά και όταν γύριζα από βραδινή έξοδο με φίλους τις φορούσα με κοσμήματα και συνεχίζαμε τα ποτά» αποκαλύπτει η ίδια στην εφημερίδα «Telegraph». Αυτή η συνήθειά της αποδείχθηκε κολλητική και οι φίλες της τής ζήτησαν να φτιάξει και σ’ αυτές ενώ, όταν επέστρεψε στο Λονδίνο το 2010, κατάλαβε ότι η πολυτελής πιτζάμα μπορεί να γίνει και ένδυμα για κοινωνικές εξόδους και να αποτελέσει μια πρώτης τάξεως επιχειρηματική δραστηριότητα για την ίδια.

Οι μεταξωτές πιτζάμες που φέρουν την υπογραφή της -και οι τιμές των οποίων ξεκινούν από 330 λίρες (462 ευρώ)- είναι φαρδιές στα πόδια και πολύ μακριές, σε βαθμό που σέρνονται στο πάτωμα. Για καθεμία από αυτές χρησιμοποιούνται πέντε μέτρα μεταξωτό ύφασμα από την Κίνα, ενώ το ράψιμο γίνεται στο χέρι με γαλλικές κλωστές.

Η ίδια αποδίδει την επιτυχία τους αλλά και το νέο τρεντ που δημιούργησε στο γεγονός ότι καλύπτουν αρκετά το σώμα της γυναίκας. «Μετά την κατάσταση που επικράτησε στις αρχές του 2000, όταν όλοι είχαν βγάλει στη φόρα τα πάντα, το να καλύπτεται κανείς από την κορυφή έως τα νύχια είναι πολύ μοντέρνο» λέει η ίδια.
Το νέο trend κυριάρχησε και στην πασαρέλα στις κολεξιόν άνοιξη – καλοκαίρι 2016. Μεταξωτά νυχτικάκια με λεπτομέρειες δαντέλας, πιτζάμες και μεγαλοπρεπείς ρόμπες ήταν κομμάτια αναφοράς στις επιδείξεις των οίκων Balenciaga, Givenchy, Calvin Klein και Alexander Wang.

«Είναι πολύ ωραία για να φοριούνται μόνο στο κρεβάτι και η υιοθέτησή τους ως ρούχα για έξοδο τα έχει εκτοξεύσει στο χρηματιστήριο της μόδας» σχολιάζει η Λίντια Κινγκ, επικεφαλής του τμήματος εσωρούχων και νυχτικών της μεγάλης βρετανικής αλυσίδας καταστημάτων Selfridges.

Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες:


ss 14

{{-PCOUNT-}}15{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ