Πώς πέρασε από το Σουέζ το «Noor 1» ;

Ο νηολόγος Νικόλαος Αντωνίου έδωσε στοιχεία για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του πλοίου της ηρωίνης και μίλησε για «έλλειψη πιστοποιητικών στο τελευταίο ταξίδι»

Ο νηολόγος Νικόλαος Αντωνίου έδωσε στοιχεία για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του πλοίου της ηρωίνης και μίλησε για «έλλειψη πιστοποιητικών στο τελευταίο ταξίδι»

Με την κατάθεση του νηολόγου Νικόλαου Αντωνίου, που φρόντιζε για την έκδοση των πιστοποιητικών του ναρκόπλοιου «Noor 1» και έδωσε στοιχεία για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του δεξαμενόπλοιου, που άλλαξε όνομα και σημαία, συνεχίστηκε χθες η δίκη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων.

Από τη Μαρία Μεϊμάρη

Την παρέμβαση του συνηγόρου του πλοιοκτήτη Παντελή Καλαφάτη προκάλεσε η δήλωση του μάρτυρα, ότι σταμάτησε να εκδίδει πιστοποιητικά για το πλοίο τον Φεβρουάριο του 2014. Ο δικηγόρος του κατηγορουμένου προσκόμισε στο δικαστήριο έγγραφο, τοimg 1496 οποίο εκδόθηκε έναν μήνα αργότερα και προκύπτει ότι είχε σταλεί στην εταιρία πρακτόρευσης «IONIAN» στο Ντουμπάι.

Ο κ. Αντωνίου υποστήριξε, ακόμη, ότι τον Απρίλιο του 2014 το πλοίο «δεν είχε όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά για να κάνει το τελευταίο ταξίδι» και εξέφρασε απορία πώς πέρασε τη Διώρυγα του Σουέζ. Ακολούθησε αίτημα των συνηγόρων υπεράσπισης του κατηγορούμενου Ευθύμη Γιαννουσάκη, οι οποίοι ζήτησαν να αποσταλεί αίτημα δικαστικής συνδρομής στις δικαστικές Αρχές της Αιγύπτου, προκειμένου να διαβιβαστούν στη χώρα μας τα έγγραφα πληρωμής της Διώρυγας.

Εύκολη διαδικασία

Η πρόεδρος της έδρας επισήμανε ότι κάτι τέτοιο ενδέχεται να δημιουργήσει καθυστερήσεις στη δίκη, ωστόσο οι συνήγοροι αντέτειναν ότι πρόκειται για εύκολη διαδικασία -μπορεί να γίνει και με ένα φαξ, όπως είπαν- και θα βοηθούσε πολύ, ώστε να δοθούν απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν την υπόθεση. Ομως, το δικαστήριο επιφυλάχθηκε να απαντήσει στο αίτημα.

Στην κατάθεσή του ο κ. Αντωνίου αναφέρθηκε στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του πλοίου, από τη στιγμή που άλλαξε την ελληνική σημαία σε σημαία Τόνγκο και μετονομάστηκε από «Κύθνος» σε «Noor 1». Οπως είπε, του τηλεφώνησε ο Γιαννουσάκης και του είπε ότι ενδιαφερόταν για τη συνεργασία ενός πλοίου με ελληνική σημαία για την εταιρία «Axia» και τον Ιούλιο του 2012 υπήρξε συνάντηση του εφοπλιστή με τους πρώην ιδιοκτήτες Παναγιώτη Φάρο και Τ. Τ.. Οπως κατέληξε, η εταιρία «Axia» ήταν η πλοιοκτήτρια εταιρία έως το τέλος του 2013 και ο Γιαννουσάκης δεν ανακατευόταν με τα ιδιοκτησιακά, γιατί δεν ήταν ιδιοκτήτης.

ss 14

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ