Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Πέννες με πέστο βασιλικού από τον Τίμο Ζαχαράτο

Ο Τίμος Ζαχαράτος ετοίμασε στην κουζίνα της εκπομπής «Πάμε...

Μέσα σε μία εβδομάδα έχουν γίνει ήδη 41 καταγγελίες για ενδοσχολική βία...

Σοβαρές αλλαγές στα σχολεία, που θα οδηγήσουν στην ισχυροποίηση...

Αποτύπωμα στη σκανδάλη της καραμπίνας δείχνει ότι ο 36χρονος σκότωσε τη...

Επιβεβαιώθηκε η δολοφονία της 63χρονης γυναίκας από τον ίδιο...

Βροχή οι καταγγελίες γυναικών στην Κρήτη για ενδοοικογενειακή βία

Διαδέχονται η μία την άλλη οι καταγγελίες γυναικών στην...

Οσα λένε οι πιλότοι και δεν θέλουν να τα ξέρουμε

Οσα δεν θα μπορούσαν να μας πουν ποτέ οι πιλότοι, αλλά θα θέλαμε να τα ξέρουμε έβγαλαν στη φόρα οι χρήστες εξειδικευμένης ιστοσελίδας.

Οσα δεν θα μπορούσαν να μας πουν ποτέ οι πιλότοι, αλλά θα θέλαμε να τα ξέρουμε έβγαλαν στη φόρα οι χρήστες εξειδικευμένης ιστοσελίδας. Οσοι συμμετείχαν στο topic του Quora για τις αεροπορικές πτήσεις, ανάμεσά τους και πιλότοι, αποκάλυψαν σημαντικές λεπτομέρειες που δεν γνωρίζαμε.

Παρόλο που νομίζουμε ότι τα αεροπλάνα δεν αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα εν ώρα πτήσης, συχνά γίνεται το αντίθετο. Τα καταγεγραμμένα προβλήματα αφορούν τη διακοπή ρεύματος στο πιλοτήριο, τη δυσλειτουργία της μπαταρίας, μέχρι και πτήση μόνο με τη μισή ισχύ των μηχανών. Το προσωπικό, όμως, τα λύνει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού χωρίς συνέπειες ή αφότου προσγειωθεί το αεροσκάφος.

Η καλύτερη στιγμή για να πετάξει κανείς είναι το πρωί, διότι ο άνεμος είναι λιγότερο δυνατός, με αποτέλεσμα να υπάρχουν λιγότερες αναταράξεις. Οταν η προσγείωση είναι απότομη, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο πιλότος έχει κάνει λάθος χειρισμό. Αντίθετα, όταν βρέχει, είναι μια εσκεμμένη ενέργεια για να μη γλιστρήσει το αεροπλάνο. Ο πιλότος πρέπει να το προσγειώσει αρκετά απότομα, ώστε να σπάσει τον «φλοιό» που έχει δημιουργήσει το νερό στον διάδρομο προσγείωσης.

Λίγοι γνωρίζουν ότι το οξυγόνο που έχουν οι μάσκες αρκεί μόνο για 15 λεπτά. Είναι αρκετά, όμως, για να κατεβάσει ο πιλότος το αεροπλάνο σε χαμηλότερο ύψος, όπου οι μάσκες δεν είναι απαραίτητες. Επιπρόσθετα, δεν είναι σπάνιο να χτυπηθεί αεροπλάνο από κεραυνό, καθώς στατιστικά κάθε αεροσκάφος θα πληγεί μια φορά τον χρόνο από κεραυνό. Τις περισσότερες φορές, όμως, οι ζημιές που προκαλεί είναι αμελητέες.
Οι μισοί πιλότοι συνήθως κοιμούνται κατά τη διάρκεια των πολύωρων πτήσεων. Αφήνουν, όμως, στη θέση τους τον δεύτερο πιλότο. Το γεύμα τους είναι διαφορετικό από αυτό των επιβατών της οικονομικής θέσης, ενώ για να αποφευχθεί η περίπτωση δηλητηρίασης του πιλότου και του συγκυβερνήτη τρώνε διαφορετικά γεύματα.


{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ολα στον αέρα» από τη Ζευγαρά

Η Λένα Ζευγαρά, η οποία παρασύρει με τις ερμηνείες...

Η περιπέτεια του πατέρα του Τζέιμς Καφετζή

Ποιος Τζέιμς; Ο πατέρας του, ο Λευτέρης, είναι ο...

Η μισή ελληνική τηλεόραση (από παρουσιαστές μέχρι ηθοποιούς) φλερτάρει με την Ευρωβουλή!

«Φώτα, κάμερα, πάμε!» είναι το σύνθημα των ευρωεκλογών 2024...

Διπλός Λιάγκας στον ΑΝΤ1

Ο Γιώργος Λιάγκας όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει!...

Cool στο κέντρο της Αθήνας ο Μπισμπίκης

Η νέα ταινία του Γιάννη Οικονομίδη «Σπασμένη φλέβα» άρχισε...

«Σύμμαχος» του Καρβέλα ο Λαζόπουλος

Τη περιβόητη συνέντευξη του Νίκου Καρβέλα στη Νίκη Λυμπεράκη...