Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Eλενα Χριστοπούλου: Η artist manager σε ρόλο κριτή στο reality «My Style...

Υπό άκρα μυστικότητα «έκλεισε» για τη νέα τηλεοπτική σεζόν...

Εβελυν Καζαντζόγλου με νέο hairstyle

Νέο look για την Εβελυν Καζαντζόγλου. H fashion expert...

Ηλίας Καμπακάκης: Νέο διπλό ψηφιακό άλμπουμ

Λίγο μετά την κυκλοφορία του single του «1000 φορές»,...

Ειρήνης Στεριανού: Το μοντέλο και ηθοποιός σε λαμπερό event με φίλους...

Η σειρά γυαλιών ηλίου της Ειρήνης Στεριανού είναι γεγονός...

Yποψήφια για «Οσκαρ πρωταγωνίστριας σε spot» η Κίντμαν

Η άλλοτε πολυβραβευμένη σταρ του Χόλιγουντ σαρώνει τις καμπάνιες, με κάθε «ρόλο» της σε διαφήμιση να της αποφέρει έως και 1.300.000€

Η άλλοτε πολυβραβευμένη σταρ του Χόλιγουντ σαρώνει τις καμπάνιες, με κάθε «ρόλο» της σε διαφήμιση να της αποφέρει έως και 1.300.000€

chanelΑν υπήρχε κατηγορία Oσκαρ για πρωταγωνιστικό ρόλο σε διαφήμιση, η Νικόλ Κίντμαν θα ήταν κάθε χρόνο υποψήφια. Η άλλοτε πιο καλοπληρωμένη και πολυβραβευμένη ηθοποιός του Χόλιγουντ σαρώνει πλέον τις διαφημιστικές καμπάνιες, όπως έκανε κάποτε με τους πρωταγωνιστικούς ρόλους σε μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές, διαφημίζοντας από αεροπορικές εταιρίες μέχρι αρώματα και πολυβιταμίνες.

Η 48χρονη σταρ αυτήν την περίοδο πρωταγωνιστεί σε διαφημιστικό σποτ για το site σύγκρισης τιμών CompareTheMarket.com, στην καμπάνια της βρετανικής εταιρίας πολυτελών ακινήτων Mayfair Park Residencies, ενώ εδώ και έναν χρόνο είναι η πρέσβειρα της αεροπορικής εταιρίας Etihad. Κατά το παρελθόν έχει διαφημίσει το άρωμα Chanel No5, τα παπούτσια Jimmy Choo, τα ρολόγια Omega, τα παιχνίδια της Nintendo, τις βιταμίνες Swisse και τα αναψυκτικά Schweppes, που τις έχουν αποφέρει τεράστια κέρδη.www 2

Ειδικός σε θέματα διαφήμισης, που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του, υποστηρίζει ότι ο κάθε πρωταγωνιστικός ρόλος της σε διαφήμιση μπορεί να της έχει αποφέρει έως 650.000 ευρώ, ενώ για τον ρόλο της πρέσβειρας ενός brand, που μπορεί να διαρκέσει πολλά χρόνια, το ποσό μπορεί να ανέλθει και στο 1.300.000 ευρώ.

Ο Τρέβορ Μπίτι, διακεκριμένο στέλεχος διαφημιστικών εταιριών, θεωρεί μάλιστα ότι η διαφημιστική υπερέκθεση της Κίντμαν δεν θα τη βλάψει ούτε σε επίπεδο πρεστίζ. «Εχω παρατηρήσει ότι η Νικόλ είναι παντού και, ειλικρινά, δεν νομίζω ότι το κάνει για τα χρήματα. Ο τρόπος παραγωγής των διαφημίσεων της δίνει τη δυνατότητα να δείξει την προσωπικότητά της. Οι διαφημίσεις τη βοηθούν να διατηρήσει ψηλά το προφίλ της και να δείξει μια διαφορετική πλευρά του εαυτού της» εξηγεί.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Φωνή ΑμεΑ με τη Χρονοπούλου – Σύνταξη εδώ και τώρα στους γονείς παιδιών με αναπηρία

Ενα ψήφισμα διαφορετικό από τα υπόλοιπα έρχεται από σήμερα...

Βούλα Γκίκα: Έφυγε για το μεγάλο ταξίδι παρουσία μόλις 20 ανθρώπων

Μόνη και ξεχασμένη από φίλους και συναδέλφους της κηδεύτηκε...

Ντόλτσε βίτα για ένστολους λουφαδόρους – Σόδομα και Γόμορρα στην κοσμοπολίτικη Μύκονο

Σόδομα και Γόμορρα στην κοσμοπολίτικη Μύκονο με τα καμώματα...

Η πασίγνωστη ηθοποιός που κόλλησε Covid οκτώ εργαζομένους έκανε παράνομα ιατρικές εξετάσεις

Ρουσφέτι στην πασίγνωστη ηθοποιό που κόλλησε κορονοϊό τουλάχιστον οκτώ...

«Βασίλισσα» στο Μαρούσι (;) από τον ερχόμενο Φεβρουάριο η Ελένη Μενεγάκη

Το 2025 θα προσγειωθεί η Ελένη Μενεγάκη στον ΑΝΤ1;...

Βιασμοί σε γηροκομείο: Το μαρτύριο μάνας τεσσάρων παιδιών σε οίκο ευγηρίας στη δυτική Ελλάδα

Την ώρα που η σεξουαλική κακοποίηση σε βάρος ανυπεράσπιστων...