Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Τρίτη 23 Απριλίου

ΚΡΙΟΣ: Πριν αρχίσετε να εκνευρίζεστε με τις υποδείξεις των...

Ελένη Φουρέιρα – Αλμπέρτο Μποτία: Ετοιμασίες για βάφτιση του μικρού

Ηταν το μεσημέρι της 7ης Φεβρουαρίου του 2023 όταν...

Μπηχτές Μαραντίνη για χωρισμό και συνεπιμέλεια

Ο Θοδωρής Μαραντίνης έδωσε συνέντευξη στη «Real Life», μίλησε...

Κώστας Σλούκας στο PS Blog: «Συγκινητικό να τραγουδάνε οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού...

Αποκαλυπτικός ήταν ο Κώστας Σλούκας στην αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο PS Blog,...

Yποψήφια για «Οσκαρ πρωταγωνίστριας σε spot» η Κίντμαν

Η άλλοτε πολυβραβευμένη σταρ του Χόλιγουντ σαρώνει τις καμπάνιες, με κάθε «ρόλο» της σε διαφήμιση να της αποφέρει έως και 1.300.000€

Η άλλοτε πολυβραβευμένη σταρ του Χόλιγουντ σαρώνει τις καμπάνιες, με κάθε «ρόλο» της σε διαφήμιση να της αποφέρει έως και 1.300.000€

chanelΑν υπήρχε κατηγορία Oσκαρ για πρωταγωνιστικό ρόλο σε διαφήμιση, η Νικόλ Κίντμαν θα ήταν κάθε χρόνο υποψήφια. Η άλλοτε πιο καλοπληρωμένη και πολυβραβευμένη ηθοποιός του Χόλιγουντ σαρώνει πλέον τις διαφημιστικές καμπάνιες, όπως έκανε κάποτε με τους πρωταγωνιστικούς ρόλους σε μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές, διαφημίζοντας από αεροπορικές εταιρίες μέχρι αρώματα και πολυβιταμίνες.

Η 48χρονη σταρ αυτήν την περίοδο πρωταγωνιστεί σε διαφημιστικό σποτ για το site σύγκρισης τιμών CompareTheMarket.com, στην καμπάνια της βρετανικής εταιρίας πολυτελών ακινήτων Mayfair Park Residencies, ενώ εδώ και έναν χρόνο είναι η πρέσβειρα της αεροπορικής εταιρίας Etihad. Κατά το παρελθόν έχει διαφημίσει το άρωμα Chanel No5, τα παπούτσια Jimmy Choo, τα ρολόγια Omega, τα παιχνίδια της Nintendo, τις βιταμίνες Swisse και τα αναψυκτικά Schweppes, που τις έχουν αποφέρει τεράστια κέρδη.www 2

Ειδικός σε θέματα διαφήμισης, που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του, υποστηρίζει ότι ο κάθε πρωταγωνιστικός ρόλος της σε διαφήμιση μπορεί να της έχει αποφέρει έως 650.000 ευρώ, ενώ για τον ρόλο της πρέσβειρας ενός brand, που μπορεί να διαρκέσει πολλά χρόνια, το ποσό μπορεί να ανέλθει και στο 1.300.000 ευρώ.

Ο Τρέβορ Μπίτι, διακεκριμένο στέλεχος διαφημιστικών εταιριών, θεωρεί μάλιστα ότι η διαφημιστική υπερέκθεση της Κίντμαν δεν θα τη βλάψει ούτε σε επίπεδο πρεστίζ. «Εχω παρατηρήσει ότι η Νικόλ είναι παντού και, ειλικρινά, δεν νομίζω ότι το κάνει για τα χρήματα. Ο τρόπος παραγωγής των διαφημίσεων της δίνει τη δυνατότητα να δείξει την προσωπικότητά της. Οι διαφημίσεις τη βοηθούν να διατηρήσει ψηλά το προφίλ της και να δείξει μια διαφορετική πλευρά του εαυτού της» εξηγεί.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Γιάννης Φέρτης: Η Βίβιαν Μπενέκου αποκαλύπτει όλα όσα δεν ξέρουμε για τον τεράστιο ηθοποιό

Δάκρυζε όταν άκουγε κλαρίνο, χόρευε τσάμικα με πάθος, αγαπούσε...

Ανδρέας Ανδρεόπουλος: Ο ηθοποιός άφησε το Σπίτι του Ηθοποιού και στέκεται πάλι όρθιος

Νέα ζωή για τον Τίμο Δράκο της θρυλικής τηλεοπτικής...

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

«Εφυγε» ο Ηλίας Μπαρμπαλιάς

«Εφυγε» στα 68 του χρόνια ο Ηλίας Μπαρμπαλιάς που...

Η Μπόμπα δεν γλίτωσε ούτε αυτή τη φορά τη διαδικτυακή γιούχα

Πρόκειται για χάρισμα και οφείλουμε να τους το αναγνωρίσουμε!...

Μπηχτές Μαραντίνη για χωρισμό και συνεπιμέλεια

Ο Θοδωρής Μαραντίνης έδωσε συνέντευξη στη «Real Life», μίλησε...