«Ελλάς… Κίνα, Παναθηναϊκός»! Αυτή θα πρέπει να είναι η παραλλαγή του γνωστού συνθήματος της «πράσινης» οικογένειας («Ελλάς, Ευρώπη, Παναθηναϊκός»), μετά τη χθεσινή σύναψη συμφωνίας της ΚΑΕ με μία εκ των μεγαλυτέρων εταιρειών μάρκετινγκ, επικοινωνίας και μάνατζμεντ της χώρας της Απω Ανατολής. Το «τριφύλλι» λοιπόν μπαίνει στην τεράστια αγορά της Κίνας και κάνει ένα στρατηγικό άνοιγμα, με την πεποίθηση ότι θα του αποφέρει μεγάλα κέρδη στα ταμεία του…
Η εν λόγω εταιρεία αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης αθλητικών οργανισμών και προσωπικοτήτων με εξειδίκευση στην προώθηση ξένων αθλητών, διασημοτήτων και ομάδων στην αγορά της Κίνας και εύρεσης χορηγιών και άλλων ευκαιριών γι’ αυτούς και ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, φανέρωσε την ικανοποίησή του για το deal και μέσω τοποθέτησής του χθες: «Ο Παναθηναϊκός γίνεται η πρώτη ελληνική ομάδα και ταυτόχρονα η πρώτη ευρωπαϊκή από τον χώρο του μπάσκετ που ανοίγει το πεδίο της συνεργασίας της ως την Κίνα. Διευρύνει τη δεξαμενή των φιλάθλων του σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να εκμεταλλευτεί εμπορικά την παγκόσμια αναγνώρισή του».
Γ. ΜΑΡ.