Σούπερ απόδοση σε χρόνο express

Το crossfi t είναι προπόνηση για προχωρημένους, αφού χρησιμοποιεί πολυμυϊκή εκγύμναση, που έχει επιλεγεί από διαφορετικά συστήματα

Στα σύγχρονα γυμναστήρια εφαρμόζεται τελευταία μια προπονητική μέθοδος που λέγεται crossfit. Η εξέλιξη της γυμναστικής μάς οδήγησε στην ανεύρεση ενός συστήματος εξάσκησης που μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα στο μικρότερο δυνατό διάστημα.

Είναι κοινή απαίτηση του σύγχρονου ασκουμένου να μη σπαταλά πολλές ώρες στο γυμναστήριο, αλλά να έχει τα αποτελέσματα που θέλει.

H φιλοσοφία είναι να γυμναστούμε χρησιμοποιώντας πολυμυϊκές ασκήσεις, δηλαδή ασκήσεις που στο ίδιο χρονικό περιθώριο εμπλέκουν όσο το δυνατόν περισσότερους μυώνες.

Επίσης, θα πρέπει να εμπεριέχει και τα δύο είδη προπόνησης (αερόβια και αναερόβια), ώστε να μη γυμνάζει μόνο τους σκελετικούς μυς, αλλά και τον μυτης καρδιάς (μυοκάρδιο).

Ολοκληρωμένη άσκηση

Αρα έχει έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα, που μας φέρνει πιο κοντά στο επιθυμητό αποτέλεσμα, που είναι όχι μόνο το καλό μυϊκό σύστημα, αλλά και η καλή καρδιοπνευμονική λειτουργία.

Φυσικά, η επιλογή γίνεται με βάση τον βαθμό επιβάρυνσης του μυϊκού συστήματος. Ετσι οδηγούμαστε στο να επιλέξουμε τις πιο σκληρές ασκήσεις, γεγονός που κατατάσσει το crossfit στα είδη γυμναστικής για προχωρημένους.

Οι ασκήσεις έχουν επιλεγεί από πολλά συστήματα γυμναστικής και συνδυάζονται μεταξύ τους έτσι ώστε να είναι δυνατή η εκτέλεσή τους σε έναν μικρό χώρο χωρίς σπουδαίο εξοπλισμό. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν βαράκια, kettlebells, μπάρες, λάστιχα, έδαφος, μπλοκς κ.λπ.

Ανάμεσα στις αναερόβιες ασκήσεις εφαρμόζουμε αερόβια διαλείμματα, όπως τζόκινγκ επί τόπου, άλματα κ.λπ.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ