Γυμνή διαμαρτυρία κατά των μοντέλων

Διαδήλωση από γυναίκες εναντίον της Victoria’s Secret στο Σαν Φρανσίσκο.

Με τα μοντέλα τα έβαλαν γυναίκες της διπλανής πόρτας στο Σαν Φρανσίσκο, αποφασίζοντας να πετάξουν τα ρούχα τους σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το γεγονός ότι οι εταιρείες εσωρούχων λανσάρουν τα προϊόντα τους χρησιμοποιώντας θηλυκά με τέλειες αναλογίες, που όμως βρίσκονται εκτός «φυσιολογικών» ορίων.

Στόχος των διαμαρτυρόμενων ήταν αυτή τη φορά ο οίκος Victoria’s Secret, τον οποίο κατήγγειλαν πως χρησιμοποιεί «αγγέλους» που κάθε άλλο παρά προσεγγίζουν το τυπικό γυναικείο σώμα.

Τα μέλη της About-Face, οργάνωσης για την προώθηση της θετικής εικόνας του γυναικείου σώματος, πήραν θέση μπροστά στις βιτρίνες του καταστήματος με στόχο να στείλουν το μήνυμα ότι οι γυναίκες δεν χρειάζεται να είναι πάρα πολύ αδύνατες και γυμνασμένες, όπως τα μοντέλα της Victoria’s Secret, προκειμένου να γίνουν ελκυστικές. Η ομορφιά υπάρχει στις γυναίκες ανεξάρτητα από το νούμερο των ρούχων που φορούν, λένε.

Οι διαδηλώτριες, που είχαν ως συμπαραστάτη έναν άντρα, ανέβασαν φωτογραφίες στο Facebook και το Twitter όπου εμφανίζονται με εσώρουχα και πλακάτ που έγραφαν: «Δεσμεύομαι να αγαπώ το σώμα μου», «Συμβουλές για να αγαπήσετε το σώμα σας», «Σταθείτε μπροστά στον καθρέφτη και πείτε στον εαυτό σας πόσο υπέροχη είσαι».

Η διαδήλωση, η οποία διοργανώθηκε κυρίως μέσω του Facebook, ονομάστηκε «Επιχείρηση Πραγματικά Σώματα, Πραγματική Αγάπη». Η επικεφαλής της οργάνωσης, Τζένιφερ Μπέργκερ, εξήγησε ποιο ήταν το μήνυμά τους: «Δεν έχουν όλοι ανάγκη να είναι όπως τα μοντέλα για να νιώθουν ελκυστικοί και να αρέσουν σ’ όλους». Οι διαδηλώτριες ζήτησαν από περαστικούς να υπογράψουν κείμενο εναντίον εταιρειών ειδών ένδυσης οι οποίες προωθούν μια μη ρεαλιστική εικόνα του πώς πρέπει να είναι το «τέλειο σώμα».

Η About-Face, η οποία ιδρύθηκε το 1995 στο Σαν Φρανσίσκο, συμβουλεύει γυναίκες και νεαρά κορίτσια ώστε να κατανοήσουν και να αντισταθούν σε μηνύματα που λανσάρουν μια κάθε άλλο παρά αληθινή εικόνα του γυναικείου σώματος, οδηγώντας σε πτώση της αυτοεκτίμησής τους. Οι καμπάνιες εστιάζουν στις έφηβες που επηρεάζονται από δημοσιεύματα και ακολουθούν δίαιτες πείνας.

ΚΑΤΙΑ ΓΙΑΠΑΛΑΚΗ

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ