Ο «θεός» Ρουβάς συγκλόνισε στην πρόβα τζενεράλε

Ο ηθοποιός εντυπωσίασε ως Διόνυσος στις «Βάκχες» στο Ευριπίδειο θέατρο Σαλαμίνας λίγες μέρες πριν από την επίσημη πρεμιέρα.

4f5f8ro9w2Οπως ο Διόνυσος κατέβηκε με ανθρώπινη μορφή στη Θήβα προκειμένου να επιβάλει τη λατρεία του, έτσι και ο Σάκης Ρουβάς… κατέφθασε στο Ευριπίδειο θέατρο Σαλαμίνας ως επίδοξος ηθοποιός για να μαγέψει το κοινό που παρακολούθησε τη γενική πρόβα της παράστασης «Βάκχες», την οποία σκηνοθετεί ο Δημήτρης Λιγνάδης. Ο τραγουδιστής υποδύθηκε τον θεό που σύμφωνα με την τραγωδία του Ευριπίδη τρέλανε τις κόρες του Κάδμου, επειδή αρνήθηκαν τη θεϊκή του καταγωγή, ωστόσο το βράδυ της Τρίτης ο Σάκης κατάφερε να φέρει σε… έκσταση το κοινό του, το οποίο δεν υπήρξε στιγμή που να τον αμφισβήτησε.

Στην παράσταση (άρχισε λίγο μετά τις 9.30), ένας άνδρας με εργατική φόρμα σκαρφαλώνει στον στύλο που έχει στηθεί στο κέντρο της σκηνής, ανάβει το φως και κατεβαίνει με χάρη. Είναι ο Σάκης Ρουβάς, ο Διόνυσος, που αναγγέλλει την άφιξή του, χωρίς όμως τα ξανθά τσουλούφια-δημιούργημα του Δημήτρη Γιαννέτου, πάνω σε μια ιδέα του Δημήτρη Λιγνάδη. Το κοινό παρακολουθεί και εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι παρ’ ότι ανάμεσα στους θεατές κάθονται πάρα πολλές θαυμάστριες του τραγουδιστή, δεν ακούγεται ούτε μία φορά η… ιαχή «Σάκη!». Ωστόσο, κάθε φορά που εκείνος μπαίνει στη σκηνή, το χειροκρότημα είναι δυνατό και παρατεταμένο.

Οσο η ιστορία ξετυλίγεται τόσο ο Σάκης αποκαλύπτεται. Την αρχική φόρμα εργασίας διαδέχονται ένας φολιδωτός θώρακας και μια λευκή φούστα, ενώ λεπτά αργότερα ο τραγουδιστής απαλλάσσεται σταδιακά και από αυτά τα ενδύματα, μένοντας στο τέλος με το εσώρουχο. Ενα κλασικό, λευκό, ανδρικό εσώρουχο που αφήνει γυμνό το καλογυμνασμένο του κορμί (με… πρωταγωνιστές τους σμιλευμένους κοιλιακούς του), το οποίο αγκαλιάζουν οι αλλόφρονες Μαινάδες. Ο Σάκης γεμίζει τη σκηνή, τρέχει, πέφτει, ξαπλώνει και παλεύει με τη θεϊκή φύση του ρόλου του, αλλά και τα… άγρυπνα βλέμματα των θεατών που ψάχνουν το υποκριτικό ψεγάδι.4f5f8ro9w4

Στο τέλος, ξανά ντυμένος εργάτης, ανεβαίνει στον στύλο και σβήνει το φως, σηματοδοτώντας το τέλος της παράστασης. Ο Σάκης λοιπόν τα κατάφερε. Παρά τις κριτικές που δέχτηκε με την ανακοίνωση του ονόματός του ανάμεσα στο καστ της παράστασης, δούλεψε πολύ, διάβασε και κατόρθωσε να αποδώσει τον ρόλο του Διονύσου όπως τον είχε φανταστεί ο σκηνοθέτης Δημήτρης Λιγνάδης. Στο τέλος της παράστασης αποθεώθηκε από τις εκατοντάδες… ρουβίτσες που καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου παρέμεναν σιωπηλές, σεβόμενες το αρχαίο κείμενο. Ωστόσο φυγαδεύτηκε από τους συνεργάτες του που τον έβαλαν στο αυτοκίνητο, αφού έβγαλε τις απαραίτητες φωτογραφίες κι έκανε τις καθιερωμένες δηλώσεις στα τηλεοπτικά κανάλια, προκειμένου να απομακρυνθεί από το θέατρο και να πάρει τον δρόμο για το φεριμπότ. Εκεί ο τραγουδιστής, έχοντας στο πλευρό του την ομάδα που δουλεύει μαζί του, παρέμεινε μέσα στο αυτοκίνητό του μέχρι το φέρι να… πιάσει απέναντι στεριά.

Οι συντελεστές

Οσο για τους υπόλοιπους συντελεστές της παράστασης, η Ρούλα Πατεράκη συγκλόνισε ως Τειρεσίας, ενώ ο Γιάννης Καρατζογιάννης έδωσε στον Κάδμο το βάρος που του έπρεπε. Στον ρόλο του Πενθέα ο εξαιρετικός Δημήτρης Πασσάς, ενώ την τραγική Αγαύη που σκότωσε τον γιο της πάνω στην έκστασή της ενσάρκωσε η Μαρία Κίτσου. Ο Στέφανος Μουαγκέ έδωσε ιδιαίτερη χροιά στον ρόλο του Θεράποντα, ενώ στους ρόλους των δύο αγγελιοφόρων ήταν ο Μιχάλης Αφολαγιάν (επιμελήθηκε και το μουσικό μέρος της παράστασης) και ο Δημήτρης Λιγνάδης. Να πούμε ότι σε κάποιο σημείο της τραγωδίας Ρουβάς και Λιγνάδης έφτασαν πολύ… κοντά, κόβοντας την ανάσα του κοινού, που δεν μπόρεσε να δει τη συνέχεια (για πολλούς υπονοούσε ότι κατέληγε σε φιλί), αφού οι προβολείς έσβησαν. Από τα στραβά της βραδιάς ήταν η λανθασμένη ρύθμιση κάποιων προβολέων που μάλιστα έριχναν τα φώτα τους πάνω στους θεατές. Ο Δημήτρης Λιγνάδης έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη «που σας στραβώσαμε», όπως είπε χαρακτηριστικά, αφού δεν είχε τσεκαριστεί από την αρχή σωστά ο χώρος. Να πούμε βέβαια ότι τα έσοδα της παράστασης προσφέρθηκαν στον Σύλλογο Φίλων Παιδιών με Καρκίνο «Ελπίδα», ενώ η επίσημη πρεμιέρα θα γίνει στις 12 και 13 Ιουλίου στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων.4f5f8ro9w9

Η σύντροφος και οι επίσημοι καλεσμένοι

Από τη γενική πρόβα δεν θα μπορούσε να λείπει η σύντροφος του Σάκη Ρουβά. Η Κάτια Ζυγούλη βρέθηκε στις κερκίδες του Ευριπίδειου θεάτρου στη Σαλαμίνα, ντυμένη απλά, φορώντας ένα άνετο σαλβάρι με λουλούδια, λευκή μπλούζα και σανδάλια και δεν σταμάτησε στιγμή να τον φωτογραφίζει και να τον βιντεοσκοπεί. Στο τέλος της παράστασης τον συνάντησε μαζί με την υπόλοιπη ομάδα συνεργατών στο φεριμπότ προκειμένου να επιστρέψουν μαζί στο σπίτι τους, αν και χθες ο Σάκης και οι συντελεστές της παράστασης αναχώρησαν για Αλεξανδρούπολη. Παρόντες στο θέατρο ήταν ο υπουργός Πολιτισμού Πάνος Παναγιωτόπουλος και ο Ανδρέας Λοβέρδος με την εντυπωσιακή σύζυγό του Πηνελόπη Παπαϊωάννου, τους οποίους υποδέχτηκε ο δήμαρχος Σαλαμίνας Γιάννης Τσαβαρής. Αρκετοί ήταν και οι ηθοποιοί που θέλησαν να παρακολουθήσουν τα πρώτα βήματα του Σάκη Ρουβά στην αρχαία τραγωδία, ανάμεσά τους η Ντορέττα Παπαδημητρίου μαζί με τους γιους της, αλλά και ο Πάνος Μουζουράκης που προτίμησε να απομονωθεί στις πάνω θέσεις του θεάτρου. Τόσο η σόλο εμφάνιση του ηθοποιού (παρά το γεγονός ότι η συμπρωταγωνίστριά του στο «Hungover IV», Ντορέττα, βρισκόταν στον χώρο, δεν κάθισε μαζί της) στις «Βάκχες» όσο και η εμφάνιση της Μαρίας Σολωμού με γυναικεία παρέα στη «Μήδεια» το περασμένο Σάββατο έρχονται να επιβεβαιώσουν την είδηση του χωρισμού του ζευγαριού.

ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΚΥΡΙΤΣΗ- ΦΩΤ.: ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΤΟΥΛΟΓΕΝΗΣ

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ