Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Κινείται νομικά το Βρετανικό Μουσείο για τον υπάλληλο που πούλησε αρχαιότητες στο...

Στο Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας προσέφυγε το Βρετανικό Μουσείο,...

«Ο Παράδεισος των κυριών»: Ο Γιώργης αποκαλύπτει στον Χριστόφορο πως η Βικτώρια...

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Ο παράδεισος των κυριών»...

Και ξαφνικά κόντρα ανάμεσα σε Πετρουτσέλι και Πιερίδη

Νωρίς νωρίς τα... τσούγκρισαν τα πασχαλινά αβγά η Φλορίντα...

Ο Λευτέρης Χαρίτος μετά τη Μαρκέλλα Γιαννάτου βρήκε τον έρωτα στην αγκαλιά...

Ο Λευτέρης Χαρίτος είναι ξανά ερωτευμένος και δεν το...

Ανεμος (ριζικής) ανανέωσης στον σχεδιασμό και τη λειτουργία του Facebook

Τι ανακοίνωσε ο Ζούκερμπεργκ.

Μεγάλες αλλαγές στον σχεδιασμό  και τη λειτουργία του Facebook ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ σε μια προσπάθεια να ανανεώσει την εικόνα της δημοφιλούς ιστοσελίδας αλλά και το ενδιαφέρον των χρηστών. Ετσι ο «κολοσσός» της κοινωνικής δικτύωσης δίνει (ακόμη) μεγαλύτερο βάρος στις φωτογραφίες και τα βίντεο που ανεβάζουν τα μέλη του, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί «στροφή» στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά των smartphones και των tablets.

Οι τροποποιήσεις στο Facebook παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση από τον ίδιο τον Ζούκερμπεργκ και χαρακτηρίζονται από παρατηρητές του Διαδικτύου ως οι σημαντικότερες από το 2006. Συγκεκριμένα, γνώμονας των αλλαγών υπήρξε η παρουσίαση των φωτογραφιών, αφού, όπως ανέφερε ο ιδρυτής του διάσημου κοινωνικού δικτύου, στην πλειονότητά τους οι αναρτήσεις στο Facebook περιλαμβάνει οπτικό υλικό και εικόνες. Πλέον τα φωτογραφικά άλμπουμ εμφανίζονται σε μεγαλύτερο μέγεθος και (συνεχίζουν να) θεωρούνται πιο σημαντικά από ένα απλό status update με κείμενο, αφού έχουν ξεχωριστή θέση στο μενού. Επίσης στην αριστερή πλευρά της σελίδας έχει προστεθεί  ένα μενού-μπάρα με εικονίδια που συνοδεύει τον χρήστη κατά τις περιηγήσεις του, ενώ δεξιά υπάρχει ένα μενού που ομαδοποιεί ό,τι νέο προέκυψε από φίλους, γνωστούς, φίλους φίλων κ.λπ. 

Η νέα παρουσίαση των φωτογραφιών και γενικότερα του οπτικού υλικού αποτελεί μέρος της γενικότερης ανανέωσης στη δομή της ροής πληροφοριών (News Feed), με στόχο  το Facebook να αποτελέσει μια «προσωποποιημένη εφημερίδα», σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ. Πλέον ο χρήστης μπορεί να επιλέγει συγκεκριμένο feed προς προβολή, έτσι ώστε να βλέπει και το επιθυμητό περιεχόμενο.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάλος στη Μύκονο με τη θαμμένη εκκλησία σε έκταση ιδιοκτησίας των Ρέμου και Πηλαδάκη

Αλγεινή εντύπωση και έντονες αντιδράσεις προκαλεί η είδηση ότι...

Ερωτευμένα ζευγάρια σε νυχτερινές περιπλανήσεις

Κοσμικές εξορμήσεις στην Αθήνα για τέσσερα ερωτευμένα ζευγάρια της...

«Χωρισμός» για Καινούργιου και Μικρούτσικο!

Εκαναν αμφότεροι «μπαμ»! Διαζύγιο κοινή συναινέσει θα είναι αυτό...

Η Κιμ Καρντάσιαν έπαθε… Σενσόρι

«Κιμ Σενσόρι» αποκαλούν την Κιμ Καρντάσιαν οι followers της...

Όσα λένε οι κακές γλώσσες για τον ερωτύλο Γιάννη Μπρατάκο

Οι άσπονδοι φίλοι του τον αποκαλούν «Μπάρκουλη του Μαξίμου»,...

Νέα… άσφαλτος στην «Οδό Ζαρίφη» για να σωθεί η εκπομπή του Open

«Ανακαίνιση» στην «Οδό Ζαρίφη» και στο «Καλύτερα δε γίνεται!»....