Δευτέρα, 5 Ιουνίου, 2023

Σε Ιταλό billionaire φημολογείται ότι πούλησε η Ελενα Αμβροσιάδου το θρυλικό ιστιοφόρο...

Σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφορούν τους τελευταίους μήνες...

Οι τελευταίοι καραβομαραγκοί της Χαλκιδικής που εξακολουθούν να φτιάχνουν καΐκια από κορμούς

Συγκίνηση και συνάμα νοσταλγία προκαλούν οι τελευταίοι καραβομαραγκοί της...

«Μη σου τύχει» με Χειλάκη και Γκοτσόπουλο

Ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος και ο Αιμίλιος Χειλάκης μαζί τον...

Στο… τσακ και του χρόνου στον Σκάι το «My Style Rocks»

Η Κατερίνα Καραβάτου και το «My Style Rocks» στο...

Ανεμος (ριζικής) ανανέωσης στον σχεδιασμό και τη λειτουργία του Facebook

Τι ανακοίνωσε ο Ζούκερμπεργκ.

Μεγάλες αλλαγές στον σχεδιασμό  και τη λειτουργία του Facebook ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ σε μια προσπάθεια να ανανεώσει την εικόνα της δημοφιλούς ιστοσελίδας αλλά και το ενδιαφέρον των χρηστών. Ετσι ο «κολοσσός» της κοινωνικής δικτύωσης δίνει (ακόμη) μεγαλύτερο βάρος στις φωτογραφίες και τα βίντεο που ανεβάζουν τα μέλη του, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί «στροφή» στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά των smartphones και των tablets.

Οι τροποποιήσεις στο Facebook παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση από τον ίδιο τον Ζούκερμπεργκ και χαρακτηρίζονται από παρατηρητές του Διαδικτύου ως οι σημαντικότερες από το 2006. Συγκεκριμένα, γνώμονας των αλλαγών υπήρξε η παρουσίαση των φωτογραφιών, αφού, όπως ανέφερε ο ιδρυτής του διάσημου κοινωνικού δικτύου, στην πλειονότητά τους οι αναρτήσεις στο Facebook περιλαμβάνει οπτικό υλικό και εικόνες. Πλέον τα φωτογραφικά άλμπουμ εμφανίζονται σε μεγαλύτερο μέγεθος και (συνεχίζουν να) θεωρούνται πιο σημαντικά από ένα απλό status update με κείμενο, αφού έχουν ξεχωριστή θέση στο μενού. Επίσης στην αριστερή πλευρά της σελίδας έχει προστεθεί  ένα μενού-μπάρα με εικονίδια που συνοδεύει τον χρήστη κατά τις περιηγήσεις του, ενώ δεξιά υπάρχει ένα μενού που ομαδοποιεί ό,τι νέο προέκυψε από φίλους, γνωστούς, φίλους φίλων κ.λπ. 

Η νέα παρουσίαση των φωτογραφιών και γενικότερα του οπτικού υλικού αποτελεί μέρος της γενικότερης ανανέωσης στη δομή της ροής πληροφοριών (News Feed), με στόχο  το Facebook να αποτελέσει μια «προσωποποιημένη εφημερίδα», σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ. Πλέον ο χρήστης μπορεί να επιλέγει συγκεκριμένο feed προς προβολή, έτσι ώστε να βλέπει και το επιθυμητό περιεχόμενο.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τους τσακώσαμε στο λιμάνι της Αίγινας να περπατούν χεράκι χεράκι

Είναι από τα πιο ευτυχισμένα ζευγάρια της σόουμπιζ!Ο ηθοποιός...

Η Νία Βαρντάλος σπάει τη σιωπή της για την υπόθεση του Αλέξη Γεωργούλη

Η Νία Βαρντάλος, έσπασε την σιωπή της για την...

Εύα Καϊλή και Φραντσέσκο Τζόρτζι ξανά κάτω από την ίδια στέγη

Κάτω από την ίδια στέγη διαμένουν πλέον η Εύα...

Ζηλιάρης ο Τάσος Ιορδανίδης

Ζηλιάρης μάς προέκυψε ο Τάσος Ιορδανίδης, ο οποίος βρέθηκε...

Τα δάκρυα του Λάκη Λαζόπουλου στον Άγιο των θαυμάτων!

Μεγάλη έκπληξη για τους προσκυνητές στο γυναικείο μοναστήρι του...

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή αποκαλύπτει: «Ο άνδρας μου ήταν σίγουρος ότι…»

H Σταματίνα Τσιμτσιλή, κατά την διάρκεια της εκπομπής της...

Μήνυμα ζωής από Μπισμπίκη, Καραμίχο και Χατζηαγγελάκη

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Εξέτασης ο Βασίλης Μπισμπίκης,...

Τέσσερις κούκλες στα πόδια του Γιώργου Λιάγκα

Στικούδη, Παναγιώταρου, Χατζηθεοδώρου, Παναγιωτακοπούλου: Τέσσερις κούκλες στα πόδια του...