Ανεμος (ριζικής) ανανέωσης στον σχεδιασμό και τη λειτουργία του Facebook

Τι ανακοίνωσε ο Ζούκερμπεργκ.

Μεγάλες αλλαγές στον σχεδιασμό  και τη λειτουργία του Facebook ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ σε μια προσπάθεια να ανανεώσει την εικόνα της δημοφιλούς ιστοσελίδας αλλά και το ενδιαφέρον των χρηστών. Ετσι ο «κολοσσός» της κοινωνικής δικτύωσης δίνει (ακόμη) μεγαλύτερο βάρος στις φωτογραφίες και τα βίντεο που ανεβάζουν τα μέλη του, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί «στροφή» στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά των smartphones και των tablets.

Οι τροποποιήσεις στο Facebook παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση από τον ίδιο τον Ζούκερμπεργκ και χαρακτηρίζονται από παρατηρητές του Διαδικτύου ως οι σημαντικότερες από το 2006. Συγκεκριμένα, γνώμονας των αλλαγών υπήρξε η παρουσίαση των φωτογραφιών, αφού, όπως ανέφερε ο ιδρυτής του διάσημου κοινωνικού δικτύου, στην πλειονότητά τους οι αναρτήσεις στο Facebook περιλαμβάνει οπτικό υλικό και εικόνες. Πλέον τα φωτογραφικά άλμπουμ εμφανίζονται σε μεγαλύτερο μέγεθος και (συνεχίζουν να) θεωρούνται πιο σημαντικά από ένα απλό status update με κείμενο, αφού έχουν ξεχωριστή θέση στο μενού. Επίσης στην αριστερή πλευρά της σελίδας έχει προστεθεί  ένα μενού-μπάρα με εικονίδια που συνοδεύει τον χρήστη κατά τις περιηγήσεις του, ενώ δεξιά υπάρχει ένα μενού που ομαδοποιεί ό,τι νέο προέκυψε από φίλους, γνωστούς, φίλους φίλων κ.λπ. 

Η νέα παρουσίαση των φωτογραφιών και γενικότερα του οπτικού υλικού αποτελεί μέρος της γενικότερης ανανέωσης στη δομή της ροής πληροφοριών (News Feed), με στόχο  το Facebook να αποτελέσει μια «προσωποποιημένη εφημερίδα», σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ. Πλέον ο χρήστης μπορεί να επιλέγει συγκεκριμένο feed προς προβολή, έτσι ώστε να βλέπει και το επιθυμητό περιεχόμενο.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ